Saloona: לקנות היום את מעצבי העתיד בפרויקט משותף של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר למיזם האופנה החברתי Co.Co

חדשות ואירועים

Saloona: לקנות היום את מעצבי העתיד בפרויקט משותף של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר למיזם האופנה החברתי Co.Co

'"

מי שנכח פעם בתצוגת גמר של בית ספר לאופנה, או ראה תמונות מתצוגות כאלו, לא יכל שלא לתהות איך אותם בגדים גרנדיוזים וייחודיים שמאפיינים את הקולקציות של רוב הבוגרים, יכולים להפוך לפריטים לבישים ומסחריים. הרי בסופו של דבר, כשהלימודים מסתיימים, הסטודנטים (ברובם) שואפים להשתלב בתעשיית האופנה ולהצליח להתפרנס ממנה, ואת זה בלתי אפשרי לעשות רק בזכות דמיון מפותח והבנה בטכניקות מסובכות של עיצוב ותפירה.

rnrn

בדיוק אל תוך הפער שבין התיאוריה הנלמדת בבתי הספר לאופנה למציאות אליה הסטודנטים יוצאים בסיום הלימודים, נכנס מותג האופנה החברתי co.co – collective collection.

rnrn

נשות Co.Co, ובראשן דליה קפוזה וצפרא פרלמוטר, המעצבות הראשונות והמיתולוגיות של רשת “קסטרו”, יצרו שיתוף פעולה ייחודי עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, במסגרתו קבוצת סטודנטים משנה ג’ השתתפה בקורס מיוחד שנקרא "יוצא מן הכלל" בהנחייתן של עידית ברק ואנה סולו.

rn", #, #, "

בבסיס הקורס עומד הקשר המורכב בין המעצב, הלקוחה ותעשיית האופנה ומטרתו ללמד את הסטודנטים איך לשמור על כתב יד ואמירה אישית תוך כדי דיאלוג עם הלקוחה והתחשבות בתנאי השוק הכוללים שיקולים כלכלים, טרנדים, מגמות ועוד. בקורס נבחנו הפערים בין עיצוב קונספטואלי הנעשה במסגרת אקדמית לבין “העולם האמיתי” שבו הלקוחה והמעצב מנהלים דיאלוג שוויוני לגבי רעיונותיהם, רצונותיהם וחלומותיהם.

rnrn

rnrn

בראש העמוד: דגמים של אור פז (מימין) ומאיה הוכשטטר (צילום: יעל צחור, יח"צ)

rn"'

בודק...