ינאי טויסטר, ראש היחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה, קיבל תואר פרופסור חבר-יוצר

חדשות ואירועים

ינאי טויסטר, ראש היחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה, קיבל תואר פרופסור חבר-יוצר

קהילת שנקר מברכת את ינאי טויסטר, ראש היחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה, אשר קיבל תואר פרופסור חבר-יוצר מהמל"ג.

ינאי טויסטר הוא אמן, אוצר וחוקר. טויסטר הוא מרצה בכיר בבית הספר לאמנות רב-תחומית ומאז שנת 2017 מכהן כראש היחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה בפקולטה לעיצוב ע״ש עזריאלי בשנקר. טויסטר הוא בוגר תוכנית מובילים באקדמיה מטעם המל״ג בשיתוף קרן אדמונד דה רוטשילד.

טויסטר למד אמנות באקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל", השלים תואר שני ב-CalArts בלוס אנג׳לס ודוקטורט בפילוסופיה באוניברסיטת סידני באוסטרליה. עבודותיו של טויסטר הוצגו בתערוכות יחיד וקבוצתית בארץ ובעולם, בין היתר בגלריה Sandroni Rey בלוס-אנג'לס, גלריה דביר בתל-אביב, Kunsthalle לוצרן שוויץ, המשכן האירופי לצילום (MEP) פריז, התערוכה הבינלאומית ה-11 לארכיטקטורה בביאנלה של ונציה, מוזיאון מוזיאון תל-אביב לאמנות, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, מוזיאון ה-Maxxi ברומא והמוזיאון לצילום בברלין.

בין התערוכות שאצר: "+מחסן" בגלריה בצלאל, The Light Show ו-The City Show במרכז לאמנות עכשווית בתל-אביב. בשנים האחרונות הוא מפרסם באופן קבוע טקסטים בקטלוגים ובכתבי עת אקדמיים (וביניהם: Philosophy of Photography, CITAR, Photographies, Journal of Visual Art Practice, מפתח ותיאוריה וביקורת).

ספרו "צילום מתכריכי טורינו למכונת טיורינג" יצא לאור בשנת 2020 בהוצאת אינטלקט (אוניברסיטת שיקגו).

בודק...