ידיעות אחרונות: בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר מציגים פרויקטים הומניטריים בביאנלה הראשונה לעיצוב של של לונדון

חדשות ואירועים

ידיעות אחרונות: בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר מציגים פרויקטים הומניטריים בביאנלה הראשונה לעיצוב של של לונדון

'"

ביאנלה הפכה למילת קסם בשנים האחרונות. כל עיר רוצה להתהדר בה, כאילו הייתה שמלת מעצבים קסומה שמבטיחה תשומת לב עולמית. השפע מסחרר: הביאנלה לאמנות, שהפכה לתמנון רב זרועות ומתקיימת כמה פעמים בשנה בערים שונות בעולם; ביאנלת האדריכלות של ונציה ואפילו לאילת יש ביאנלת אמנות. שנאמר: במקום להיות בנאלית, תהיי ביאנלה.

rnrn

כך יצא שגם לונדון החליטה להתהדר בביאנלה משל עצמה, כי בכל זאת, בירת העולם (אל תתווכחו אפילו!) לא יכולה להשתרך מאחור, והיא מתקיימת בימים אלה בלוקיישן המסחרר סומרכט האום, אחד המבנים האיקוניים ביותר בבירה. נציגים מ־30 מדינות, בשש יבשות, מציגים את העבודות שלהם, המשקפות פיתוחים עיצוביים הנוגעים לסוגיות מורכבות עימן מתמודד העולם – הגירה, איכות הסביבה, עמידות ושוויון חברתי.

rnrn

שתי העבודות של המעצבים הישראלים – בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר – המשתתפים בביאנלה יוצגו מחר לקהל ולמבקרים. העבודה הראשונה: מערכת אלדרופ של המעצב יניב קדוש, מיועדת לאספקת חירום עבור אזורים מוכי אסון; העבודה השנייה, של המעצבת שרונה מרלין, נקראת "לאודר" – 2 רמקולים ייחודיים שעוצבו עבור חירשים וכבדי שמיעה, שמתרגמים את הצ­ לילים למרקמים חזותיים וממחישים את המוזיקה באמצעים ויזואליים ותנודתיים.

rnrn

rnrn

בראש העמוד: פרויקט "לאודר" של שרונה מרלין (צילום: תמי דהן)

rn", #, #'

בודק...