דוגמנית העל נעמי קמפבל ביקרה בשנקר לכבוד השקת פרויקט עיצוב הומניטרי בכפרים באתיופיה

חדשות ואירועים

דוגמנית העל נעמי קמפבל ביקרה בשנקר לכבוד השקת פרויקט עיצוב הומניטרי בכפרים באתיופיה

'"

דוגמנית העל נעמי קמפבל הגיעה לביקור מיוחד בשנקר לרגל השקת פרויקט עיצוב הומניטרי בכפרים באתיופיה, שמוביל המרכז לחדשנות ACT Shenkar. במסגרת המיזם הבינלאומי, יפתחו מעצבים ומהנדסים משנקר עזרים רפואיים המותאמים לתנאי שטח באזורים כפריים מרוחקים ונטולי גישה לחשמל ולמים. 

rnrn

שגריר אתיופיה בישראל, מר הילוואי-יוסף מנגיסטו, בירך את משתתפי האירוע ואמר כי "יזמות וחדשנות היא המפתח להצלחה ולהתפתחות ושיתוף הפעולה עם שנקר יוביל אותנו לשם". נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, סיפרה על החזון שעומד בבסיס המיזם והדגישה את מחוייבותה של המכללה לעשייה חברתית ובת-קיימא: "בימינו עיצוב הוא מנוע רב עוצמה לשינוי ואנחנו גאים לקחת חלק בפרויקט שישפיע על חייהם של מיליוני בני אדם". 

rnrn

נעמי קמפבל מתפעלת מעבודתו של שי שניידרמן, בוגר המחלקה לעיצוב טקסטיל (צילום: אחיקם בן-יוסף)

rnrn

קמפבל, שייסדה ומובילה את עמותת Fashion For Relief למען נפגעות טרור ואסונות טבע באפריקה, הגיעה לישראל כאורחת הכבוד של הנשיא לשעבר שמעון פרס, שהעניק אותות הוקרה לנשים מובילות שינוי. היא כיבדה בנוכחותה את האירוע השנקרי כחלק מפעילותה ההומניטרית באפריקה, בה היא עוסקת רבות בשנים האחרונות. במסגרת ביקורה היא התרשמה מעבודות סטודנטים ובוגרים והביעה את התפעלותה מרמתם הגבוהה.

rnrn

rn

בשיחה אינטימית עם נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, ראש המחלקה לעיצוב אופנה, לאה פרץ, ויו"ר ידידי שנקר, גב' אורית אפרתי, הביעה קמפבל את נכונותה לקיים תצוגת אופנה משותפת עם שנקר שהכנסותיה יוקדשו למען ילדים באזורים נחשלים באפריקה.

rn

rnrn

קמפבל, שהגיע לשנקר מלווה באמהּ, ואלרי מוריס, סיפרה על פעילותה ההומניטרית באפריקה ושמעה על המיזם הייחודי שתוביל שנקר באתיופיה, כמו גם על פעילותה הבינלאומי. בסיום ביקורה העניקו לה פרופ' תמיר ואפרתי זוג עגילי כסף שעיצבה אנה גוטסמן – סטודנטית במחלקה לעיצוב תכשיטים – בהשראת סימני גוף אפריקאים שבטיים. 

rn", #, #'

בודק...