סימו מרום - סטודנט במחלקה לעיצוב אופנה - זכה במקום הראשון בתחרות כישרונות צעירים בינלאומית בפרנקפורט

חדשות ואירועים

סימו מרום – סטודנט במחלקה לעיצוב אופנה – זכה במקום הראשון בתחרות כישרונות צעירים בינלאומית בפרנקפורט

הדבר הגדול הבא: סימו מרום – סטודנט שנה ד' במחלקה לעיצוב אופנה – זכה במקום הראשון בתחרות הכשרונות הבינלאומית "Frankfurt Style Award" עם שמלת קוטור ייחודית מבד דנים שעיצב במהלך לימודיו. חבר השופטים המקצועי בחר ביצירתו, שהוגדרה כ"נועזת ומרשימה", מבין עשרות פרויקטים של מעצבים צעירים מרחבי העולם.

בשנה שעברה זכתה הסטודנטית אלינה ינובר במקום השני בתחרות היוקרתית, שהספיקה לבסס את מעמדה כאחת החשובות והמובילות בתחומה. תשומת הלב הבינלאומית לה היא זוכה בשנים האחרונות, הפכה אותה לזירה מרכזית לאיתור ההבטחות הגדולות של דור המעצבים הבא. 

סימו מרום לצד הדגם הזוכה בתחרות העיצוב של פרקפורט (יח"צ)

תחרות העיצוב של פרנקפורט שמה לה למטרה לחשוף ולקדם מעצבים מבטיחים בתחילת דרכם, תוך מתן דגש על אופנה אוונגרדית והבעת שפה אישית ומקורית. המשתתפים, המגיעים מהמוסדות האקדמיים המובילים בעולם לעיצוב אופנה, זוכים בהזדמנות יוצאת דופן להציג בפני בכירי התעשייה העולמית את יכולותיהם ואת הישגיהם ולחוות את אחורי הקלעים של עולם האופנה העכשווי והתוסס.

מרום, שכבש את המקום הראשון בקטגוריית "המהפכה הכחולה", זכה בסיור אישי ומפנק ברחבי פרנקפורט, בדגש על זירת העיצוב והאופנה שלה. הוא ביקר בסטודיו של מעצב-העל הגרמני אלברכט אולנדיקס, שהשתתף בחבר השופטים של התחרות, שמע ממנו על רזי הקוטור ושיתף אותו בתוכניותיו לעתיד.

מרום בסטודיו היוקרתי של המעצב אלברכט אולנדיקס (יח"צ)

בליווי צמוד של מארגני התחרות התוודע סימו לרובע אופנת העילית של פרנקפורט, סייר במוזיאון לאמנות מודרנית ונפגש עם העומד בראשו, ביקר בחדרי התצוגה של בתי האופנה היוקרתיים של העיר ושוחח עם מעצבים, יוצרים ומובילי דעה.

בתום שבוע גדוש בחוויות מרגשות ומפגשים מרתקים עם דמויות מפתח בתעשייה הגרמניה והבינלאומית, סיכם מרום כי הזכייה בתחרות סיפקה לו "חוויה נדירה של פעם בחיים". 

בראש העמוד: סימו מרום באירוע הגאלה של תחרות העיצוב של פרנקפורט (יח"צ)

בודק...