סדנת Game Jam בתואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים

חדשות ואירועים

סדנת Game Jam בתואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים

במהלך חודש ינואר התקיימה סדנת Game Jam, בתואר השני לעיצוב ופיתוח משחקיים דיגיטליים, בשיתוף רשות ניירות הערך, במסגרת מרכז היצירה של Press Start – מרכז שמטרתו לקשר בין סטודנטים לחברות ולאנשי מקצוע בארץ ובעולם.

במסגרת הסדנה, הסטודנטים בתואר מפתחים, במשך שבוע, רעיון למשחק עבור בריף שניתן להם ע"י חברה מסחרית בשוק. כך החל שיתוף הפעולה על רשות ניירות הערך, שהגיעו לסדנה במטרה למצוא קונספט משחקי חדשני ללמד צעירים חינוך פיננסי הממוקד בנושא השקעות בשוק ההון – משחק שיתרום לשחקנים ידע וכלים בצעדים ראשונים בהשקעות בשוק ההון.

כל הסטודנטים בסדנה הציגו רעיון לחברה, ולבסוף המשחק של הסטודנט שחר הוד זכה במקום הראשון!

הסטודנט הזוכה שחר הוד (משאל) והמנחה ג'ונו בראל

המשחק הזוכה – "היועץ הקטן", מתבסס על ז'אנר Roguelike ומשחקי קלפים דיגיטליים הזוכים לפופולריות מחודשת היום. המשחק עוקב אחר דמותו של עכבר בשם אסי , שהשלים את ההכשרה שלו כמנהל השקעות ופותח עסק ייעוץ משל עצמו. המטרה של אסי היא לתפוס את ה"דג הגדול" –  לקוח עם תיק השקעות ענק. במהלך המשחק  אסי בוחר בין סוגי הלקוחות שהוא רוצה להתמודד איתם, בונה את חבילת ניירות הערך שיש לו גישה אליהם ובהדרגה מפלס את דרכו אל ה"דג הגדול."

" שחר הציע רעיון חדשני ופיצוח מעולה לקהל מגוון עם פוטנציאל להיות להיט בקרב הקהל הצעיר האוהב ומכיר משחקים דיגיטליים", נאמר בנימוקי השופטים על הבחירה.

צוות השיפוט כלל את ד״ר ורד פנואלי, ראש התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים בשנקר, שלומי בן עטר, יוטיובר, מנחה תוכניות טלוויזיה, מנהל שיווק VFR, אלינור שופס, מייסדת קהילת נשים בגיימינג וסמנכ"לית גיימינג ב- Zag Entertainment, הדר הורן, סמנכ״לית תקשורת וחינוך פיננסי – רשות ניירות ערך, עו״ד יעל ביכלר, ראש תחום שיתופי פעולה – רשות ניירות ערך.

את הסדנה הנחה ג׳ונו בראל, שגם ליווה את הסטודנטים בתהליך.

ברצוננו להודות לרשות לניירות הערך על שיתוף הפעולה הפורה עם סטודנטים, על הליווי ההדוק, הייעוץ וההנחיה. במרכז למשחקים דיגטליים ע"ש כדר מקדמים שיתופי פעולה עם התעשייה והמגזר העסקי למען הסטודנטים. שיתוף פעולה עם חברות במשק תורם רבות לסטודנטים שלנו במעבר מעולם האקדמיה לעולם העסקי ומאפשר יצירת קשרים אישיים ועסקיים.

בודק...