יקיר קנלי - בוגר המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה - זכה באות העיצוב לשנת 2016 על פרויקט הגמר שלו

חדשות ואירועים

יקיר קנלי – בוגר המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה – זכה באות העיצוב לשנת 2016 על פרויקט הגמר שלו

'"

גן שלנו, מה נחמד הוא לנו: אות העיצוב הישראלי לשנת 2016 הוענק ליקיר קנלי – בוגר המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה – על פרויקט הגמר שלו "החופשבגן". עבודתו בלטה ביצירתיות, חדשנות ושפה אישית מקורית וזיכתה אותו במקום הראשון בקטגוריית "יוצרי עתיד" למעצבים צעירים. 

rnrn

הפרויקט המצטיין של קנלי מציע פרשנות עיצובית חדשה לגן ילדים, תוך שימת דגש על ערכים של חופש, דמיון וסקרנות. המחקר שביצע הוביל אותו לתכנון מרחב אדריכלי הלוקח בחשבון את התפתחותם של הילדים כסובייקטים עצמאיים ובעלי ביטחון עצמי, המתנסים בחוויות חדשות. 

rnrn

rn

"זאת הרגשה טובה במיוחד לקבל הוקרה על מאמץ כה רב, שנעשה עם המון תמיכה ועזרה של סגל המחלקה והעומדת בראשה", אמר קנלי לאחר ההכרזה על זכייתו בתחרות היוקרתית. 

rn

rnrn

"חופשבגן" שעיצב יקיר קנלי בפרויקט הגמר שלו (יח"צ)

rnrn

תחרות "אות העיצוב", המתקיימת למעלה מעשור, שמה לה למטרה להעלות על נס את הישגי היוצרים המקומיים במקצועות האדריכלות והעיצוב ולהביאם למודעות ולהכרה ציבורית רחבה.

rnrn

השנה הוגשו לתחרות מספר שיא של 1,307 עבודות ומעל אלף יצירות אמנות, שעברו תחת עיניהם הבוחנת והדקדקנית של חבר השופטים המקצועי. בקטגוריית מבני חינוך זכה במקום הראשון האדריכל ד"ר יוסי קורי, חבר סגל בכיר במחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה.

rn", #, #'

בודק...