הוא משלנו: ניל ננר - מרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי ובוגר שלה - זכה בפרס העיצוב של משרד התרבות והספורט לשנת 2015

חדשות ואירועים

הוא משלנו: ניל ננר – מרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי ובוגר שלה – זכה בפרס העיצוב של משרד התרבות והספורט לשנת 2015

"עבודותיו מצטיינות בשילוב בין חומרים וטכנולוגיות תעשייתיות לבין חומרים רכים וטכניקות מעולם מלאכת היד, בכתב יד מינימליסטי מעודן": כך נימק חבר השופטים המקצועי את הבחירה בניל ננר – מרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי ובוגר שלה – כזוכה פרס העיצוב של משרד התרבות והספורט לשנת 2015. 

"בעבודותיו נדמה כי ננר מבקש להצביע על החלל שעוטף את החפצים לא פחות מאשר על החפצים עצמם", ציינו חברי ועדת השיפוט שבחרו בננר מתוך עשרות מועמדים צעירים ומבטיחים.

ננר מתמחה בעיצוב רהיטים, תערוכות ומוצרים והציג מעבודותיו בתערוכות ובמוזיאונים מובילים ברחבי העולם. תערוכת היחיד האחרונה שלו – "סימני פיסוק" – הוצגה לאחרונה בגלריה SAGA בתל-אביב וזכתה לתשומת לב בינלאומית ולשבחים רבים על עיסוקו יוצא הדופן בגבולות הצורה והחומר. בהקשר זה אמרו השופטים כי ננר "מעמיד מרחב מתעתע, שבו רהיטים רזים מופיעים ונעלמים באותה ההתכוונות". 

~~

פרסי שרת התרבות התרבות והספורט בתחום העיצוב מוענקים מדי שנה ליוצרים ולמעצבים שבלטו בעבודתם ובהישגיהם, מתוך מטרה לעודד מצויינות, סטנדרטים גבוהים וזרמים חדשים. מתוך 56 תיקי עבודות שבחנה ועדת השיפוט, נבחרו מלבד ננר עוד 4 זוכים: איתי אהלי, דינה שהם, עירית אבא ועמית צורן. 

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, בירכה את הזוכים ואמרה כי "אני מוקירה את עשייתם בתחום האמנות הפלסטית בישראל ובעולם החווה תנופה אדירה וחוזר לתודעת הציבור הרחב"

בודק...