האדריכל ד"ר יוסי קורי - חבר סגל המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה - זכה באות העיצוב הישראלי לשנת 2016

חדשות ואירועים

האדריכל ד"ר יוסי קורי – חבר סגל המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה – זכה באות העיצוב הישראלי לשנת 2016

'"

בצמרת העיצוב הישראלי: אות העיצוב לשנת 2016 הוענק לאדריכל ד"ר יוסי קורי – חבר סגל בכיר במחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה – על תכנון ועיצוב המעבדה לעיצוב וטכנולוגיה ע"ש מיכל ואברהם כדר בשנקר. הפרויקט הייחודי בלט במקוריותיו ובחדשנותו וזיכה אותו במקום הראשון בקטגוריית מבני חינוך. 

rnrn

rn

"המעבדה מרחפת בתוך חלל ישן, מתכתבת אתו מבלי לפגוע בו ומדגימה בעדינות את השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת  למסורתית", כך נימק חבר השופטים המקצועי את הבחירה בפרויקט של ד"ר קורי.

rn

rnrn

מרכז המשחקים ע"ש כדר שעיצב ד"ר קורי (צילום: ליאור אביטן)

rnrn

המעבדה לעיצוב וטכנולוגיה ע"ש מיכל ואברהם כדר נבנתה בתוך מבנה בן למעלה מ-90 שנה, ששימש בעברו כבית אריזה לתפוזים שגודלו בפרדסי האזור במחצית הראשונה של המאה ה-20. העיצוב והתכנון של ד"ר קורי צמח מתוך התייחסות לערך ההיסטורי של המבנה, תוך שילוב חכם ומחושב בין הישן לחדש ובין העבר לעתיד.

rnrn

בפרויקט המורכב נעשה שימוש בכלים מתקדמים שאפשרו סנכרון בין המערכות השונות למצב הקיים, תוך שמירה על עקרונות וערכים של קיימות והתחשבות במחזור החיים של הסביבה והחומר. 

rnrn

ד"ר קורי בטקס הענקת "אות העיצוב" (צילום: ליאור אביטן)

rnrn

תחרות "אות העיצוב", המתקיימת למעלה מעשור, שמה לה למטרה להעלות על נס את הישגי היוצרים המקומיים במקצועות האדריכלות והעיצוב ולהביאם למודעות ולהכרה ציבורית רחבה.

rnrn

השנה הוגשו לתחרות מספר שיא של 1,307 עבודות ומעל אלף יצירות אמנות, שעברו תחת עיניהם הבוחנת והדקדקנית של חבר השופטים המקצועי: אדריכל סרג'יו לרמן, אדריכלית ברכה קונדה, המעצב גד הלפרין, אדריכלית דור קונפינו ומעצבת פנים שרה רופמן. בקטגוריית המעצבים הצעירים "יוצרים עתיד", זכה יקיר קנלי – בוגר המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה יקיר – על פרויקט הגמר של "החופשבגן".

rnrn

בראש העמוד: המרכז למשחקים ע"ש ד"ר קורי, שזיכה אותו ב"אות העיצוב" (צילום: ליאור אביטן)

rn", #, #'

בודק...