קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של קאיה אהרון

חדשות ואירועים

קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של קאיה אהרון

במסגרת קורס עיצוב תצוגה במחלקה לעיצוב תכשיטים, מתנסים הסטודנטים משנה ד' בתכנון, עיצוב והקמת חלונות ראווה עבור עבודותיהם האישיות ואנחנו מלווים אותם בתהליך החשיבה והיצירה:

קאיה אהרון // שנה ד' // סמסטר ב', תשע"ו

  • מועד הקמת החלון: מרץ 2016
  • מיקום החלון: כניסה לבנין פרניק, חלון אמצעי

אחרי שלוש שנות לימוד אינטנסיביות במחלקה לעיצוב תכשיטים, קורס עיצוב תצוגה מהווה הזדמנות ראשונה לעצור לרגע, לפתוח קופסאות ישנות, להתבונן ולבחון במה שיצרת לאורך כל התקופה הזאת. הרגע הזה לימד אותי הרבה על עצמי כמעצבת.

במהלך לימודיי השתדלתי לא לקטלג את עצמי וניסיתי להימנע מלתת כותרות לסגנון ולשפת העיצוב שלי, אבל כשהסתכלתי על מכלול התכשיטים שיצרתי הבחנתי במוטיבים המשותפים להם: נטייתי להשתמש בקווים, משחקים של השלמות צורות, דקיקות מול נפח וצבעוניות מונוכרמטית מובהקת. באופן טבעי, הם היוו עבורי השראה לעיצוב חלון הראווה.

יחד עם הערכים העיצוביים שזיהיתי בעבודותיי, קיבלתי השראה נוספת גם ממשחקי הקו והנפח של כלי נגינה שונים. ברוח זאת יצרתי מערכת של מיתרים המורכבת משילוב בין קומפוזיציה והמשכיות בין התכשיט למיתר המחזיק אותו.

לבניית החלון בחרתי להשתמש במתכת ובעץ, שמחד הם חומרים קשיחים שיכולים לשאת בקלות את התכשיטים, אך מצד שני מעניקים שלל אפשרויות של "משחק" במרחב התצוגה. צורת המידוף מציגה את התכשיטים כמרחפים בחלל, כשהם תלויים או תפוסים בדרך ייחודית המתאימה ספציפית לכל אחד מהאובייקטים.

  • איך יראה חלון הראווה הסופי של קאיה אהרון? הצטרפו להגשות הפתוחות שיתקיימו ביום רביעי, ה-02.03, החל מהשעה 19:00!
בודק...