קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של סבטלנה קוצרב

חדשות ואירועים

קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של סבטלנה קוצרב

'"

במסגרת קורס עיצוב תצוגה במחלקה לעיצוב תכשיטים, מתנסים הסטודנטים משנה ד' בתכנון, עיצוב והקמת חלונות ראווה עבור עבודותיהם האישיות ואנחנו מלווים אותם בתהליך החשיבה והיצירה:

rnrn

סבטלנה קוצרב // שנה ד' // סמסטר א', תשע"ו

rnrn

rnrn

פרישת התכשיטים מתקופת הלימודים: מתאפיינים בקווים ישרים ועגולים (יח"צ)

rnrn

לקראת תחילת העבודה על חלון הראווה שלי, התבוננתי על מכלול התכשיטים שיצרתי במהלך לימודי וחיפשתי את תכונותיהם המשותפות. כשהם היו פרושים לפני, יכולתי לזהות שימוש חוזר בקווים ישרים ומעוגלים, בצורות משוכפלות, בפרטים קטנים בעבודת יד ובשילוב של חומרי גלם שונים עם צורפות קלאסית. 

rnrn

rn

כסטודנטית וכמעצבת צעירה אני אוהבת להתנסות בכמה שיותר טכניקות כך שלא אשעמם את עצמי ואת מי שבוחן את יצירותיי. תהליך העבודה שלי הוא אינטואיטיבי ברובו, אך למרות זאת קודמת לו מחשבה רבה אודות צורניות, חומריות ופונקציונליות.

rn

rnrn

הפריטים הוצבו בחלון בתוך "גריד" המבדל את הסגנונות השונים (יח"צ)

rnrn

זיהוי שפת העיצוב שלי הוביל אותי לחפש קונספט מתאים להצגת האובייקטים בחלון הראווה. מאחר שהם נבדלים בסגנונם ובאופיים, החלטתי למפות ולבדל אותם ב"גריד" שיצרתי באמצעות אלמנטים גיאומטריים, אדריכליים וקונסטרוקטיביים. 

rnrn

כדי להדגיש את התכשיטים המוצבים בחלל התצוגה בחרתי להשתמש בגווני אפור וצהוב, המתכתבים עם הכסף והזהב מהם מרביתם עשויים. צבע אקריליק לא נתן את התוצאה הרצויה, כך הגעתי לשימוש בטפטים שסיפקו ניראות חלקה ונקייה. השילוב בין הגוונים אפשר לי ליצור תחושת תלת-ממד ולהדגיש אובייקטים שונים בחלון.

rnrn


rnחתיכות ספוג קטנות שימשו אותי כמתלים לתכשיטים: בשל רכותם יכולתי לנעוץ בהם את המוצגים, אך הם חזקים מספיק כדי להחזיק את מדפי התצוגה יציבים. באופן זה נוצר מראה נעים לעין, המסייע לצופים להתרשם מהאובייקטים המוצגים לפניהם.

rnrn

    rnt

  • איך יראה חלון הראווה הסופי של סבטלנה קוצרב? הצטרפו להגשות הפתוחות שיתקיימו ביום רביעי, ה-02.12, החל מהשעה 19:00! 
  • rn

rn", #, #'

בודק...