קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של מאיה שוסברגר

חדשות ואירועים

קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של מאיה שוסברגר

במסגרת קורס עיצוב תצוגה במחלקה לעיצוב תכשיטים, מתנסים הסטודנטים משנה ד' בתכנון, עיצוב והקמת חלונות ראווה עבור עבודותיהם האישיות ואנחנו מלווים אותם בתהליך החשיבה והיצירה:

מאיה שוסברגר // שנה ד' // סמסטר א', תשע"ו

  • מועד הקמת החלון: ינואר 2016
  • מיקום: כניסה לבניין פרניק, חלון אמצעי
  • אתר הבית של מאיה

פרטים רבים וצבעוניות עשירה: האובייקטים של מאיה שוסברגר (יח"צ)

בתחילת תהליך החשיבה והעבודה על חלון הראווה, פרשתי לפני את התכשיטים שיצרתי במהלך לימודי במטרה לזהות את שפת העיצוב שלי ואת "טביעת האצבע" הייחודית לי. התבוננות ממושכת באובייקטים גילתה לי כי הם מאופיינים בפרטים רבים, בצבעוניות עשירה ובשילוב של חומרי גלם שונים. בתוך כך, זיהיתי נטייה ברורה ליצירת סדרות מובחנות בעלות קו משותף, בהן בלטה משפחה גדולה של ענקים ושרשראות שהחלטתי שאין ראוי מהן למלא את חלל התצוגה. 

הבנתי שכדי להבליט את עבודותיי בחלון הראווה עלי לבחור במצע "נקי", בו אוכל לטפל בדרכים שונות בהתאם לאופי האובייקטים. בחרתי לעבוד עם בד פיקה, שמלבד הטקסטורה הייחודית שלו, הוא נושא עבורי זכרונות של קיץ וילדות. חשתי כי הוא יתאים מבחינה חומרית וצבעונית לאופי התכשיטים שלי ויוכל להחמיא להם. 

בד פיקה נבחר כ"מצע" לחלון הראווה: נושא זכרונות של קיץ ושל ילדות (צילום: יח"צ)

כל אחד מהתכשיטים שבחרתי לאצור בחלון הראווה הוא בעל ערך מיוחד עבורי, כך שהיה לי חשוב להעניק לו קו מתאר ייחודי ואינדיבידואלי. באמצעות שימוש בריבועים של בד הפיקה יצרתי "משחק פיקסלים" של אלמנטים גרפיים ותלת-ממדיים המתייחסים ישירות לאובייקטים השונים. 

איך יראה חלון הראווה הסופי של מאיה שוסברגר? הצטרפו להגשות הפתוחות שיתקיימו ביום רביעי, ה-06.01, החל מהשעה 19:00!

בודק...