קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של אוריה פורשר

חדשות ואירועים

קורס עיצוב תצוגה תשע"ו: חלון הראווה של אוריה פורשר

במסגרת קורס עיצוב תצוגה במחלקה לעיצוב תכשיטים, מתנסים הסטודנטים משנה ד' בתכנון, עיצוב והקמת חלונות ראווה עבור עבודותיהם האישיות ואנחנו מלווים אותם בתהליך החשיבה והיצירה:

אוריה פורשר // שנה ד' // סמסטר ב', תשע"ו

  • מועד הקמת החלון: מרץ 2016
  • מיקום: כניסה לבניין מיטשל, חלון שמאלי

תהליך העבודה על חלון הראווה שלי החל מפריסת כלל הפריטים שיצרתי במהלך לימודיי והתבוננות מעמיקה בהם. למרות שהם נוצרו במגוון קורסים בעלי אופי, סגנון ונושאים שונים במהותם, זיהיתי בהם קשרים מבניים, חומריים וצבעוניים, שהפכו אותם לכדי יצירה הוליסטית בעל שפה אחידה. 

זיהוי היחסים בין התכשיטים המונחים זה לצד זה הוביל אותי לנקודת המוצא הבסיסית בעיצוב החלון: הצגתם בקומפוזיציה רוחבית, באמצעותה ביקשתי ליצור תחושה של הצגת אובייקטים בגלריה המבטאת את שפת העיצוב האישית שלי.

בכדי לשמור על "ניקיון" חלל התצוגה ולאפשר במה ראוייה לתכשיטים, בחרתי להשתמש לבנייתו אך ורק בעץ. במרכז החלון הצבתי מדף רוחבי, אותו עיצבתי כמערכת של קווים שקועים ובליטות היוצאות מתוכם, עליהן מונחים ונתמכים הפריטים הנבחרים, תוך שהם יוצרים אווירת משחקיות אצל המתבונן. 

כדי לייצר תחושה אוורירית, מינימליסטית ועדינה, המשכתי את קווי המדף בעיצוב שאר מרחב התצוגה, מה שהוביל ליצירת שפה אסתטית אחידה ופשוטה. כדי להדגיש ערכים עיצוביים אלו בחרתי להשתמש בצבע לבן שידגיש את הצבעוניות הרכה ואת הצורניות הייחודית של כל אובייקט, כמו גם את הקשרים העדינים שנטטו בין העבודות השונות.

  • איך יראה חלון הראווה הסופי של אוריה פורשר? הצטרפו להגשות הפתוחות שיתקיימו ביום רביעי, ה-02.03, החל מהשעה 19:30!
בודק...