אשדוד-נט: אופנת ה"אוונגרד" של שירן מוזס - סטודנטית שנה ד במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר - מסמנת אותה בתור הבטחה בועטת

חדשות ואירועים

אשדוד-נט: אופנת ה"אוונגרד" של שירן מוזס – סטודנטית שנה ד במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר – מסמנת אותה בתור הבטחה בועטת

שירן מוזס מאשדוד , סטודנטית שנה רביעית במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, לומדת באופן אינטנסיבי ובמקביל כבר הקימה ליין בשם "מיני" משלה שכולו עיצובים מופרעים (בקטע טוב). מגיל צעיר הייתה מציירת ומשרבטת ציורי אופנה ולאחר שהתקבלה ללימודי האופנה בשנקר לקחה החלטה להפוך את זה למקצוע וללכת עם זה עד הסוף. 

"העיצוב מתחיל על הדף, הכנת סקיצה ולאט לאט עוברים לבחירת הבדים והטקסטורה עד לתפירה והפריט עצמו", מספרת מוזס ומוסיפה: "בלימודים עושים ועוברים כל מיני שלבים, יש כל מיני דרישות ולא תמיד אני יוצרת את מה שאני רוצה. באחד הפרויקטים שהרגשתי חיבור גדול מהם נתבקשנו לעצב שמלה שחורה. עיצבתי שמלת 'כלה' שחורה בפרויקט עיצוב למחזה "הדיבוק" והתפרעתי שם וקיבלתי קומפלימנטים מאוד חיוביים".

מוזס נראית קטנה ועדינה, אך היא יוצרת אופנה לא קונבנציונלית במסגרת הלימודים וגם בעסק הקטן שפתחה בו לא תמצאו משהו חמוד. "תמיד התחברתי ל"דארק סייד", לאופנה מכשפת עם מסרים גותיים ואפלוליים שנראים גם מאוד סקסיים", אומרת מוזס: "לי אישית קשה לקנות בגדים ברשתות רגילות – גם כי אני רואה הרבה פריטים שאני יכולה לתפור בעצמי די בקלות, גם מכיוון שבגדם מבחינתי הם מראה חיצונית לנפש ואני לא כמו כולן".

בראש העמוד: עיצוב לבמה של שירן מוזס, בהשראת "הדיבוק" (צילום: אחיקם בן-יוסף)

בודק...