בימת הדיקן סמסטר ב - בית הספר להנדסת תעשייה וניהול

חדשות ואירועים

בימת הדיקן סמסטר ב – בית הספר להנדסת תעשייה וניהול

בימת הדיקן, אירוע ההרצאות של בית הספר להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, חוזר ליום מעשיר במיוחד עם 3 הרצאות בנושאי יזמות, קיימות והשראות.

מר דן וילנסקי: האם כל אחד יכול להיות יזם?

כל אחד יכול יכול להיות יזם  אם הוא מנצל את יכולותיו המובנות – הוא סקרן, יצירתי, אמיץ וחוצפן.

מר דן וילנסקי, יזם ומנכ"ל Applied Materials לשעבר, יספר על הניסיון שלו כיזם, סקירה של השוק הישראלי, דוגמאות של מודלים ליזמות, סיפורי הצלחה וסיכונים.

ד"ר אביגיל דולב: מדיניות ברת קיימא

ד"ר אביגיל דולב היא דוקטור במנהל ציבורי והטמעת עקרונות פיתוח בר קיימא בתוצרי התכנון העירוניים. היא אדריכלית, בעלת MBA בשמאות ונדל"ן (אוניברסיטת חיפה), וMA- מהחוג לאדם במדבר בשדה בוקר (אוניברסיטת בן גוריון בנגב).

הובילה את התכנון העירוני-סביבתי במחוז חיפה, מטעם החברה להגנת הטבע, ולאחר מכן ניהלה את התקן לבניה ירוקה במכון התקנים. אביגיל ממובילי כתיבת התקן על עשרת חלקיו, והייתה יו"ר הועדה להתעדת מבנים על ידי התקן לבניה ירוקה, ת"י 5281.  

כמו כן, אביגיל הייתה מנכ"לית עיריית נשר ומנכ"לית נופית. בכל תפקידיה הובילה את תחום הקיימות העירונית והבניה הירוקה בישראל.

היום, במקביל לתפקידה כראש מרכז רוזן לקיימות בשנקר היא יזמית בתחום האימפקט באופנה ומרצה בתכנית הצוערים במכללת תל חי.

ההרצאה תעסוק בקיימות, והטמעת 17 עקרונות לפיתוח בר קיימא של האו"ם במדיניות בינלאומית ולאומית במדינת ישראל. ההרצאה תסקור אתגרים העומדים בפני האנושות עקב ההתחממות הגלובלית, וכיצד האדם יכול לקחת אחריות אקטיבית, להתמודדות עם שינויי האקלים עבור הדור הבא.  

מר שמוליק קליין: מחלום למציאות

מר שמוליק קליין, בעלים ויו"ר קבוצת קל אוטו, גדל בבאר שבע בשכונת עוני והתייתם משני הוריו בשנות העשרים לחייו.

במסגרת ההרצאה ישתף בסיפור חייו ואיך הקים ושינה את ענף הרכב בישראל, הרצאה מעוררת השראה שבה כל אחת ואחד יוכל למצוא את סיפור חייו ולקבל כלים שיוכל להתמודד עם האתגרים האמנות והרגשות של עצמו.

בודק...