ערן גפן, סמנכ"ל קריאייטיב בחברת WIX, הרצה בתכנית המצוינות ליזמות ומנהיגות יצירתית

חדשות ואירועים

ערן גפן, סמנכ"ל קריאייטיב בחברת WIX, הרצה בתכנית המצוינות ליזמות ומנהיגות יצירתית

ערן גפן, סמנכ"ל קריאייטיב בחברת WIX, הגיע לשנקר להרצאה אינטראקטיבית במסגרת קורס "מבוא לכלכלה יצירתית", בתכנית המצוינות ליזמות ומנהיגות יצירתית של המרכז לחדשנות ACT Shenkar, על בסיס השאלות של הסטודנטים/יות. בהרצאתו דיבר איתם/ן על השראה, הצלחה וכישלון, לימודים ועבודה, חשיבותם של כישורים רכים בדרך להצלחה, מה צופן העתיד לעולם השיווק והקריאייטיב, וכמובן על עיצוב ודיגיטל בעידן הטכנולוגיה. 

ערן תיאר את המפגש ואמר "אני רואה בזה שיחה פתוחה עם שאלות ותשובות על איך 'מהנדסים' קריירה מוצלחת. על האוטימיזציה בין 'מה אני יכול לתת ערך לעולם' לבין 'מה מדויק לי' ועל המסע הבלתי נגמר לאזן בין שניהם".

גפן נחשב לאחד מחלוצי ענף הדיגיטל בארץ ובעל סוכנות החדשנות Gefen Team, שהכתיבה מודל שונה וייחודי בענף השיווק. גפן מתעקש שלא יקראו לשירות שהחברה מספקת משרד פרסום, אלא כעזרה וליווי לארגונים לעבור טרנספורמציה לעידן החדש. מאחוריו ליווי של מותגים נחשקים כמו – קוקה-קולה, wix, תנובה, קשת, pepper של בנק לאומי, gett, לנדוור, האונ׳ העברית, hp אינדיגו ועוד.

במאי 2019, חברת WIX – פלטפורמה לבניית אתרים ישראלית – רכשה את חברת גפן טים, והטמיעה אותה לתוכה. "מהלך אשר נועד לבניית מחלקות קריאייטיב בתוך החברה, תוך הבנה עמוקה של המוצר והצרכים של המשתמשים".

צילום: ספיר ארזי

בודק...