הכנס השנתי של האגודה הישראלית לפולימרים ופלסטיקה בשנקר

חדשות ואירועים

הכנס השנתי של האגודה הישראלית לפולימרים ופלסטיקה בשנקר

'#, #, "

ב-15/06/22 אירחה שנקר את הכנס השנתי של האגודה הישראלית לפולימרים ופלסטיקה. לצד ההרצאות המרתקות ומושב הפוסטרים – שהוסיף עניין ונתן במה נוספת לסטודנטים להציג את עבודתם, התקיים אירוע חברתי מהנה ומשמעותי בקרב אנשי התעשייה, לאחר שנתיים של סגרים ובידודים.

rnrn

יו"ר הכנס, ד"ר נאום נווה מהמחלקה להנדסת חומרים פולימרים בשנקר, המכהן כנשיא האגודה מזה שלוש שנים, הודה למשתתפים וסקר את פעילויות האגודה בשנתיים האחרונות.

rnrn

פרופ' עמוס אופיר, ראש המחלקה להנדסת חומרים פולימרים בירך את הנוכחים והתייחס לתכנית ההרצאות העשירה.

rnrn

את מושב הבוקר פתח פרופ' שמואל קניג, סגן נשיא שנקר וחבר סגל במחלקה להנדסת חומרים פולימרים, עם הרצאה מרתקת "Who Moved my Cheese? From Process Simulation to Micro and Nano Reinforced Products", בה סקר 50 שנות פעילות אקדמית ומחקר יישומי בתעשייה.

rnrn

הרצאת האורח של ד"ר הרולד וינר, העומד בראש קרן השקעות, התמקדה בבחירה וטיפוח חברות הזנק ליצירת אימפקט גלובלי "From Startup Nation to Impact Nation" עם דגש על תחומי האנרגיה, קלינטק, בריאות וקיימות.

rnrn

בהמשך התקיימו הרצאות מפי חוקרים בולטים מהאקדמיה, חוקרים מהתעשייה וממוסדות ממשלתיים, וכן הרצאות של סטודנטים מכל הארץ, אשר גם הציגו במושב פוסטרים.

rnrn

בכנס, שנערך בחסות המחלקה להדסת חומרים פולימרים וחברת כרמל אולפינים מקבוצת בז"ן – שאף העבירה הרצאה בנושא תקינה של אריזות מזון, נוכחו כ-170 מהנדסים, חוקרים ומנהלים. זהו ביטוי להצלחת הכנס וליכולתה של שנקר לשמש מוקד משיכה ומרכז פעילות בתחום הפולימרים.

rnrn

רוצים ללמוד במחלקה להנדסת חומרים פולימרים? מלאו את הטופס ואחד מיועצי הלימודים שלנו יחזור אליכם בהקדם!

rn", "

    rnt

  • הנני מסכים/ה כי הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך משלוח מידע ודברי פרסומת באמצעות הודעה אלקטרונית או SMS. ידוע לי כי באפשרותי להודיע בכל עת על סירובי לקבלת תכנים, דרך כלל או מסוג מסוים, באמצעות משלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת moked@shenkar.ac.il.
  • rn

rnrn

בראש העמוד: ד"ר נאום נווה – יו"ר הכנס (צילום: אחיקם בן יוסף)

rn"'

בודק...