הכנס השני בנושא NFT התקיים במכללת שנקר

חדשות ואירועים

הכנס השני בנושא NFT התקיים במכללת שנקר

מעל ל-2,000 צופים ברשת ו-300 אורחים באולם השתתפו בכנס השני ל-NFT, שהתקיים החודש במכללת שנקר!

הכנס, שהוקם בשיתוף פעולה בין המרכז ליזמות, חדשנות ויצירתיות ACT SHENKAR ומרכז מצוינות הבולקצ'יין של הלשכה לטכנולוגיות מידע בישראל, עסק בנושאים מרכזיים בתחום ה-NFT, ביניהם פרויקטים פורצי דרך, שימוש עסקי ב-NFT, השקעות ועוד.

"התכנסנו כאן היום כדי לדבר על המסע הזה באמצעות הבלוקצ'יין אל המטאוורס ועל הכרכרה הנוצצת מכולן, לפחות מנקודת המבט שלנו – זו שנקראת NFT", אמר פרופ' שיזף רפאלי – נשיא שנקר – בנאומו בתחילת האירוע. 

צפו בכנס המלא:

"אחד הדברים המעניינים ביותר בעידן הנהירה אל החלל, כשהחלל היה החזית, היו דברים שכתב וניבא ארתור סי.קלארק. הסרט "אודיסאה של החלל" מבוסס על כתיבה שלו, הוא גם זה שהגה את התקשורת הלוויינית – זו שמשחקת תפקיד מרכזי גם בבלוקצ'יין.

קלארק צוטט במשפט אלמותי: 'טכנולוגיה מתקדמת, אפשר לזהות אותה בזה שאי אפשר להבחין בינה ובין קסם'. אני חושב שנודה כולנו שכך גם לגבי NFT, זה מן קסם כזה, קסם שהוא לא תמיד מובן – שרוב האנשים לא יודעים לעשות אותו, שאצל רבים נשמטת הלסת כשמסתכלים עליו, שהוא גם מושך וגם מרתיע. דווקא בגלל התכונה הקסמית הזו של NFT, אני חושב שיהיה כיף – זו השנה השנייה – לעסוק בעיון ודיון בטכנולוגיה הזו."

פרופ שיזף רפאלי

פרופ' שיזף רפאלי – נשיא שנקר

שמוליק גרוסמן ודניאל אלטמן

שמוליק גרוסמן (מימין) – דוברות כנסת ישראל – ודניאל אלטמן – מנהל המרכז ליזמות, חדשות ויצירתיות ACT SHENKAR

במקביל להרצאות ולפנלים, התקיימו בשנקר סדנאות מיוחדות העוסקות ב-NFT, בנושאים כגון שילובו בתעשיות השונות, זכויות יוצרים וקהילות.

עו"ד חיים רביה

אנו רוצים להודות לכל האורחים בכנס, לדוברים, למשתתפים, ולשותפים שלנו בלשכה לטכנולוגיות מידע בישראל.

בראש העמוד: פאנל פרוייקטים פורצי דרך – מנחה: ד"ר מילי פרי, משתתפים: Starkware – לירון היימן, Applied Blockchain – עדי בן ארי, eToro – גיא הירש, SCRT LABS – ניר זיסקינד, Tectona – גליה בנארצי

איור רקע: איב קורשיא – בית הספר לאמנות רב-תחומית

צילומים: אחיקם בן יוסף

בודק...