פורטפוליו: הכירו את זוכי פרס העיצוב של משרד התרבות והספורט לשנת 2015 - ניל ננר, בוגר ומרצה במחלקה לעיצוב תעשייחתי בנקר

חדשות ואירועים

פורטפוליו: הכירו את זוכי פרס העיצוב של משרד התרבות והספורט לשנת 2015 – ניל ננר, בוגר ומרצה במחלקה לעיצוב תעשייחתי בנקר

"הרחבת התחום, עבודות מצטיינות, דמיון ודינמיות, שפה אישית, פריצת דרך": מגזין העיצוב "פורטפוליו" מארח את זוכי פרס העיצוב של משרד התרבות לשנת 2015. והפעם: ניל ננר, מרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי ובוגר שלה, שזכה על עבודותיו הייחודיות ותפיסתו החדשנית לריהוט.

תיק העבודות של ננר כלל כיסאות בר, שרפרפים, וספסל שעיצב לחברת Gaga & Design; ריהוט שעיצב במסגרת הסטודיו שלו לתערוכה Out of the Box שאצרה גלית גאון והשתתפה במספר אירועי עיצוב באירופה; תערוכה שעיצב לדגנית ברסט במוזיאון תל אביב; מיצג שעיצב לחברת גאגא בתערוכה בגרמניה; ופריטי ריהוט שעיצב לתערוכת היחיד שלו, סימני פיסוק, שהוצגה לאחרונה בגלריה SAGA, וכללה סדרת אובייקטים שאיתגרו את מושג השימושיות, ועירערו תפישות קונבנציונליות הנוגעות לתרבות הצריכה והעיצוב.

דבר המעצב: "בימים אלו אנחנו מאד עסוקים בשאלה מה תפקידנו בעולם כמעצבים: האם אנחנו אלה שדואגים שחפצים יהיו שימושים יפים ונוחים או שאנחנו יכולים לקחת על עצמנו לייצג בעבודה שלנו ערכים נוספים כגון ביקורת תרבות, שמירה על משאבים, נקודת מבט סוציאלית וכיוצא בזה? אני מתחבר לגישות האלו, אבל מאמין שהדרך הכי טובה להעביר את המסר היא לארוז אותו בעיצוב מוקפד ואיכותי". 

בראש העמוד: ספסל Punti של ניל ננר (יח"צ)

~

בודק...