יוצאים לדרך חדשה: תארים הוענקו ל-522 בוגרים ומוסמכים ממחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה

חדשות ואירועים

יוצאים לדרך חדשה: תארים הוענקו ל-522 בוגרים ומוסמכים ממחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה

"המסע אליו יצאתם לפני 4 שנים לא נגמר היום, רק התפתח והשתנה לדרך חדשה ומלאת אתגרים מרגשים", כך בירכה נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, את הבוגרים והמוסמכים שסיימו את לימודיהם בשנת 2015 בטקס הענקת התארים החגיגי. להענקת תארים.

בנוכחות בני משפחה נרגשים וסגל והנהלת שנקר, הוענקו תארים ל-500 בוגרי מחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה ול-22 מוסמכים, 44 מהם סיימו לימודיהם בהצטיינות. 

"ליווינו אתכם ברגעים הקלים והקשים, בהצלחות ובמכשולים וראינו לנגד עינינו איך אתם מתפתחים, מתקדמים ומתבגרים", אמרה פרופ' תמיר והוסיפה כי "סיפקנו לכם את הכלים הטובים ביותר שיכולנו לקראת היציאה ל"חיים האמיתיים", אך יותר מזה – שמנו לנו למטרה שתהפכו לאנשים ואזרחים טובים יותר".

"ביקשנו להפוך אתכם לאנשים ואזרחים טובים יותר" (צילום: אחיקם בן-יוסף)

דיקן הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי וחתן פרס ישראל, פרופ' ירום ורדימון, שלח את ברכתו למקבלי התארים והקדיש להם סרטון של העבודות הבולטות שיצרו במהלך השנים. את דבריו לבוגרים הצעירים נשא דיקן הסטודנטים, מר איציק רנרט, שאמר כי "אנחנו מאמינים במשוואה שחינוך, שווה עוצמה הדורשת גם אנושיות, עקרונות ואתיקה ושעיצוב, אמנות, ותרבות הם דרך חיים".

"אנחנו יודעים שכישלונות עשויים להוביל להצלחה. אנחנו יודעים שלהזדמנות פנים רבות ומאחלים לכם שתדעו לזהות אותה בתחפושותיה המגוונות", כתב פרופ' ורדימון והוסיף כי "אנחנו מודים לכם על החינוך שהענקתם לנו, על האתגרים שהעמדתם בפנינו ועל ההזדמנות לשאת ולתת עם העלומים השופעים מכם". 

>> לקריאת נאומו המלא של פרופ' ורדימון לחצו כאן!

רנרט חתם את ברכת הפקולטה לבוגרים הטריים ב"שני משפטי צידה לדרך ממני: האחד, מאת הלל הזקן, שאמר "אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך"; השני, המיוחס לסוקרטס, הוא הציווי "דע את עצמך" שהיה חרוט על הכניסה למקדש בדלפי. שני המשפטים הללו, שכל אחד מהם הוא עולם שלם, הם כל מה שאתם צריכים כדי להיות בני אדם. כי להיות בני אדם חשוב אפילו יותר מלהיות מהנדסים, מעצבים ואמנים טובים".

 

מיטב העבודות של בוגרי הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי:

"אני מאחל ומקווה שהבוגרים של היום יהפכו למובילים איכותיים בתעשייה, בחברה ובכלכלה של מחר", בירך את הנוכחים פרופ' שמואל קניג, דיקן הפקולטה להנדסה ע"ש פרניק והוסיף כי "קצב השינויים בעולם מדהים והאיכותיות הנדרשת מאתגרת, לכן אנו שואלים את עצמנו ללא הרף איך מכשירים מהנדסים איכותיים, איפה יעבדו בתום לימודיהם ומה ומדוע יעשו". 

"מטרתנו וחובתנו בפקולטה היא לעצב מהנדס איכותי בעל יכולת גלובלית בהכשרתו, חדשני במהותו, יזם וגמיש בהתנהלותו, בעל יכול לסינתזה ולא רק אנליזה, רב תחומי – טכני, כלכלי, עיצובי, חברתי", אמר פרופ' קניג.

"ההישרדות הטכנולוגית של ישראל במאה ה-21 תלויה בהכשרת מהנדסים איכותיים", חתם את דבריו פרופ' קניג והדגיש כי "האתגר הגדול העומד בפנינו, חברי סגל הפקולטה להנדסה, הוא להכשיר את המהנדסים והמהנדסות האיכותיים ביותר לעתיד המשתנה". 

>> לקריאת נאומו המלא של פרופ' קניג לחצו כאן!

מהנדסי ההווה והעתיד שסיימו לימודיהם במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה (צילום: אחיקם בן-יוסף)

ארז רזניקוב, שסיים בשנה האחרונה את לימודיו במחלקה לתקשורת חזותית, בירך את מקבלי התארים בשם הבוגרים. הוא סיפר על החוויות והאתגרים עמם מתמודדים הסטודנטים במשך שנות לימודיהם בשנקר והבטיח כי הוא וחבריו ייצגו את המוסד בכבוד ובגאווה. 

בתום הופעה קצרה של הזמרת קורין אלאל, שבירכה את הבוגרים והביעה תקווה כי יצליחו בדרכם החדשה, הוזמנו לשולחן הנשיאות שעל הבמה המרכזית 44 בוגרים מצטיינים לקבל את תעודות הגמר שלהם.

מהפקולטה להנדסה ע"ש פרניק קיבלו את הפרסים: 

אירנה מיכדו, ישראל קלרשטיין (המחלקה לתואר שני בהנדסת פלסטיקה), יחיא מסאלחה (המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה), יעלי אורן, לימור רוטברד (המחלקה להנדסה כימית), יעל רוט (המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים), איתי זכאי, רועי ליאון (המחלקה להנדסת תוכנה), יעל אהרון, עמרי אייזן, דניאל בהרי, שגיא ברקאי, דנה טל, עדי כזרי, ניר יגל, אור יצהרי,  שירן יצחקי, יולי מולוצקי, איריס קארו (המחלקה להנדסת תעשייה וניהול).

רוני שניידר, בוגר מצטיין של המחלקה לתקשורת חזותית מקבל את התואר (צילום: אחיקם בן-יוסף)

מהפקולה לעיצוב ע"ש עזריאלי קיבלו פרסים:

גליה חי, טל סגרה, בילי פלורסהיים, איילת רז (התכנית לתואר שני בעיצוב), יסמין ורדי, לימור תמיר (בית-הספר לאמנות רב-תחוית), שי טקו,  שיר משעל, אביטל נגב, הגר רוט (המחלקה לעיצוב אופנה), גל בר, ורד ביליצקי, תמר ליפשיץ (המחלקה לעיצוב טקסטיל), יהודית מילר-רוזנטל (המחלקה לעיצוב פנים מבנה וסביבה), יעל רוטברט, שחר קרישר (המחלקה לעיצוב תכשיטים), הדר גורליק, עידן זילצר (המחלקה לעיצוב תעשייתי), עמית אסולין, מורן בן-צבי, תמר ידין, אייל קמחי, אלעד שטיין, רוני שניידר (המחלקה לתקשורת חזותית).  

בודק...