תערוכה: תקווה - HOPE

תערוכה

תקווה – HOPE: תערוכה למען אמנים שנפגעו במלחמת "חברות ברזל" ואירועי השבעה באוקטובר

בעקבות מלחמת "חברות ברזל" ואירועי השבעה באוקטובר 2023, קהילת האמנות הישראלית מתאחדת בתערוכת "תקווה" מיוחדת במינה. התערוכה, פרי שיתוף פעולה מרגש בין בית הספר לאמנות רב-תחומית בשנקר, מועצת כפר שמריהו ומועדון הידידים הצעירים של שנקר (Shenkar Members Club), מציגה יצירות מרהיבות של אמנים שנפגעו בפעולות האיבה האחרונות, לצד עבודותיהם של בוגרי שנקר צעירים ומבטיחים.

בתערוכה, המתקיימת בגלריית בית וייל בכפר שמריהו, מוצגות יצירות של בוגרי בית הספר לאמנות למן היווסדו, בכך היא מהווה אירוע ייחודי מסוגו. חזון התערוכה הינו תמיכה באמנים ומוסדות תרבות אשר נפגעו קשות מאירועי השבעה באוקטובר 2023 ואילך, כמו גם באמנים צעירים בוגרי בית הספר לאמנות, ולחבר ביניהם כאקט של ערבות הדדית בעיתות של אי-וודאות, קושי ומשברים אישיים וקולקטיביים.

"תקווה" היא לא רק תערוכת אמנות, אלא גם מסר של חיזוק ועידוד. היא ביטוי לאחדותה של קהילת האמנות הישראלית, ולקרבה ולערבות הדדית בימים של קושי.

הצטרפו אלינו בתערוכת "תקווה" וחזקו את קהילת האמנות הישראלית!

רשימת אמנים מציגים: ירדן אמיר, רובי בקל, עדי בראון, נועה ברנדט, עמית גלזר כהן, שני וייס, עוז וירט, אלון זיידרמן, איה זמיר, עדן יונה, תמר כץ, מעין לבון, גיא לוי, ליז מאר, ולרי מודלבסקי, נועה מור, נטליה נוסוב, נועה ספקטור, נוי עזורי, ים עמרני, יעל פסמניק, ניקול פפי רוזנבאום, אלמוג פרבר, עינב צייכנר, חמדת צרי, איליה קגן, מור קייל, ישעיהו רבינוביץ, עמיר רוזנברג, מירית רחמים לזר, מירב ריימונד, אלונה שמואלי, שני דגן, נועה קלגסבלד, יניב שסר, ירדן ששון, אנה רייך, אביב גרינברג, הרן כסלו, אנה רייך, גיא ניסנהויז, עדן קמיל זאבי, תום אריאל, לני הלוי, נעמה רוט, עדן קמיל אזבי.

בראש העמוד: ים עמרני

בודק...