שיתוף פעולה בין היחידה למעורבות חברתית לבין פנימיית דולב

חדשות ואירועים

שיתוף פעולה בין היחידה למעורבות חברתית לבין פנימיית דולב

היחידה למעורבות חברתית קידמה והובילה זו השנה החמישית פרויקט אומנות ועיצוב ייחודי עם פנימיית דולב לנערות בסיכון.

בתי דולב לנוער הינה עמותה בפריסה ארצית ששמה לה למטרה לשקם נערות בסיכון, לבנות ולעצב את זהותן, לאפשר להם לרכוש כישוריי חיים בסיסיים באמצעותם יוכלו הנערים והנערות להשתלב בחברה. העמותה פועלת במודל "משפחתונים" בהם מתגוררות בין 10-12 נערות בכל בית, יחד עם משפחה גרעינית, ומנהלים יחד בית משותף על כל המשתמע מכך.

העמותה בעשור האחרון התוותה דרך ייחודית בהכלה של התלמידות ובגיבוש הליכי שיקום והבניית האמון של הבנות עצמן בעצמן ובקהילה, התמודדות עם בעיות האלימות הסמים והאלכוהול, וכן בגיבוש ועיצוב זהות עצמית יציבה.

צוות העמותה גדול ומגוון, ומכיל צוות משפחות שמתגוררות עם הנערות, התמחויות מקצועיות, צוות רפואי, וצוות טכני. העמותה הינה עמותה ותיקה ומוערכת, וזכתה במגוון פרסים ואותות הוקרה על פעילותה המבורכת. 

השנה' אחרי התאוששות ממפגעי הקורונה' חזרנו לשטח. גל פלורנטין בוגר המחלקה לתקשורת חזותית, יחד עם סגל ההוראה ותלמידות הפנימיה, הובילו MAKATON אשר נמשך מספר שבועות במרחבי הפנימיה בלב השומרון. ליבת הפעולות היו בעיצוב ואמנות על ידי הפיכת הפנימיה לחללי מייקרס מעולמות העץ קרמיקה ברזל אדריכלות עיצוב פנים ועוד. בפנימיה יש פרויקטים רבים שעוצבו יחד עם סגל ותלמידות הפנימיה.

 

 

 

 

 

 

בודק...