צהריים בשנקר: האם אנחנו מכורים לטכנולוגיה? שירלי גואטה - מעצבת מוצר ואתרים ומאפיינת חוויית משתמש - על יחסינו עם הסמארטפון

חדשות ואירועים

צהריים בשנקר: האם אנחנו מכורים לטכנולוגיה? שירלי גואטה – מעצבת מוצר ואתרים ומאפיינת חוויית משתמש – על יחסינו עם הסמארטפון

מה הקשר בין שוקולד לטינדר ולמה אנחנו מתחרפנים כשאנחנו רואים שהודעה ששלחנו בווטסאפ נקראה, אבל לא מקבלים תגובה מיידית? בשנים האחרונות הפכו הטלפונים החכמים לחלק בלתי נפרד מחיינו והעניקו לנו כישורים ויכולות שלא הכרנו עד כה, אך לא תמיד ברור מתי הם שולטים בנו ומתי אנחנו בהם. האם אנחנו מכורים לטכנולוגיה? האם חצינו את הגבול בין שימוש סביר לאובססיה? 

שירלי גואטה – מעצבת מוצר ואתרים, מאפיינת חוויית משתמש (UX UI) ובוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי – תתארח בסדרת ההרצאות "צהריים בשנקר" – ותעסוק במערכת היחסים המורכבת שלנו עם המסך הקטן והחיים שמחוצה לו.

תחת הכותרת "Smunchies – Smartphone Munchies" תסקור גואטה את השינויים המהירים שעברו בעשור האחרון על חוויית המשתמש הטכנולוגית ותעמוד על הקשר בין הרגשות שהם מעוררים בנו. היא תאפשר לנו להתבונן ולהתמודד עם האמת, למצוא דרכים לשפר את המציאות שלנו ולקבל יותר שליטה על חיינו. 

בראש העמוד: סקיצות של גואטה לאפליקציה סלולרית שעיצבה (יח"צ)

בודק...