פרופ מיכל גל תשתתף בכנס האקדמי הבינלאומי Designing Everyday Experience כדוברת ראשית

חדשות ואירועים

פרופ מיכל גל תשתתף בכנס האקדמי הבינלאומי Designing Everyday Experience כדוברת ראשית

פרופ' מיכל גל, מרצה בכירה בתואר השני לעיצוב וביחידה להיסטוריה ופילוספיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה, תשתתף בכנס האקדמי הבינלאומי Designing Everyday Experience כ-Keynote Speaker.

הכנס DEE נותן הזדמנות לבעלי עניין בפילוסופיה ובאסתטיקה של חיי היומיום והעיצוב לשתף ולדיין במטרה לקדם דיאלוג בתחומים אלו.

פרופ' גל תדבר בכנס לצד פרופ' בן הייגמור מבית הספר למדיה, אמנות ומדעי הרוח של אוניברסיטת סאסקס, ולצד פרופ' יוריקו סאיטו מ-RISD (Rhode Island School of Design).

הכנס יתקיים ביום ה', 11.05.23, ב-Moholy-Nagy University of Art and Design.

פרופ' מיכל גל מתמחה באסתטיקה ופילוסופיה של האמנות והעיצוב, פילוסופיה של השפה, תרבות חזותית, אסתטיציזם, פורמליזם ומודרניזם ותורות מטפורה. היא פעילה בקהילה הבינלאומית בתחומי מחקריה. עמדה בראש היחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה (לשעבר היחידה ללימודי תרבות) ובראש ועדת המחקר של התואר השני.

פרופ' גל היא המחברת של הספרים Aestheticism: Deep Formalism and the Emergence of Modernist Aesthetics (2015); Visual Metaphors and Aesthetics: a Formalist Theory of Metaphors (2022) ו-Introduction to Design Theory: Philosophy: Philosophy, Critique, History and Practice (forthcoming 2023, with Prof. Jonathan Ventura).

היא העורכת של הגליונות Visual Hybrids (2023) ,Design and its Relations (2023), ו-Art and Gesture (2017), ומחברת של מאמרים, פרקים וערכי אנציקלופדיה באסתטיקה.

בודק...