פרופ מיכל גל נבחרה לנאמנה של האגודה האמריקאית לאסתטיקה (American Society of Aesthetics)

חדשות ואירועים

פרופ מיכל גל נבחרה לנאמנה של האגודה האמריקאית לאסתטיקה (American Society of Aesthetics)

האגודה האמריקאית לאסתטיקה (American Society of Aesthetics), הודיעה השבוע על הצטרפותם של שלושה חברים חדשים לחבר הנאמנים שלה, ביניהם פרופ' מיכל גל, מרצה ביחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה ובתואר השני לעיצוב. פרופ' גל, לצד הנאמנים החדשים הנוספים, תכהן לתקופה של שלוש שנים (1 בפברואר 2023 – 31 בינואר 2026).

האגודה האמריקאית לאסתטיקה היא האגודה הגדולה בתחום מחקר זה. היא נוסדה בשנת 1942 כדי לקדם מחקר, דיונים ופרסום באסתטיקה, מנקודת מבט פילוסופית, מדעית או תיאורטית, לרבות אלה של פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, תולדות תרבות, ביקורת אמנות וחינוך.

בין תפקידיה השונים של האגודה, ה-ASA מפרסמת את Journal of Aesthetics and Art Criticism בהוצאת אוניברסיטת אוקספורד, מקיימת כנס כללי ושל ארבע החטיבות שלה מדי שנה, נותנת חסות לכנסים שונים ומממנת פרויקטים בנושאי אסתטיקה, כולל תמיכה בחוקרים.ות צעירים.ות.

פרופ' מיכל גל מתמחה באסתטיקה ופילוסופיה של האמנות והעיצוב, פילוסופיה של השפה, תרבות חזותית, אסתטיציזם, פורמליזם ומודרניזם ותורות מטפורה. היא פעילה בקהילה הבינלאומית בתחומי מחקריה. עמדה בראש היחידה להיסטוריה ופילוסופיה של האמנות, העיצוב והטכנולוגיה (לשעבר היחידה ללימודי תרבות) ובראש ועדת המחקר של התואר השני.

פרופ' מיכל גל

פרופ' גל היא המחברת של הספרים Aestheticism: Deep Formalism and the Emergence of Modernist Aesthetics (2015); Visual Metaphors and Aesthetics: a Formalist Theory of Metaphors (2022) ו-Introduction to Design Theory: Philosophy: Philosophy, Critique, History and Practice (forthcoming 2023, with Prof. Jonathan Ventura).

היא העורכת של הגליונות Visual Hybrids (2023) ,Design and its Relations (2023), ו-Art and Gesture (2017), ומחברת של מאמרים, פרקים וערכי אנציקלופדיה באסתטיקה.

~

בודק...