ביחד, באופן אישי: בוגרי התכנית החברתית "ניצני שנקר" הציגו מגוון יצירות בתערוכה מרגשת לסיכום הפעילות השנתית

חדשות ואירועים

ביחד, באופן אישי: בוגרי התכנית החברתית "ניצני שנקר" הציגו מגוון יצירות בתערוכה מרגשת לסיכום הפעילות השנתית

'"

מה מעסיק בני נוער מהפריפריה? איך הם תופסים את העולם, על מה הם חולמים ולאן הם שואפים להגיע? חניכי "ניצני שנקר" – פרויקט הדגל החברתי של המכללה – הציגו מגוון פרויקטים יצירתיים ומרתקים בתערוכת הסיום של שנת הפעילות תשע"ו. 

rnrn

הנושא שנבחר לתערוכה השנתית היה "באופן אישי", באמצעותו ביטאו המשתתפים הצעירים את עולמם הפנימי ואת סיפורי חייהם. כל אחד מהם בחר נקודת התייחסות הקרובה ללבו ומימש אותה בכלים האמנותיים והעיצוביים שרכש במהלך השנה. 

rnrn

באופן אישי – הצצה לפרויקט של "ניצני שנקר":
rn

rnrn

אביגיל וייס – סטודנטית במחלקה לעיצוב טקסטיל, המובילה את התכנית החברתית בשנתיים האחרונות – אמרה לאחר האירוע כי "רק בפרויקט כזה, שכל המהות שלו היא נתינה, אהבה, יצירה ושיתוף פעולה, אפשר לפגוש חניכים ומדריכים מכל רחבי הארץ – מבאר שבע ומחיפה, מקיבוץ סעד ומצפון תל-אביב, משני צידי הקו הירוק, מטירה, מבני ברק, מקייפטאון ומפולין – שבין כולם שוררת אהבה אינסופית".

rnrn

קרן ביתן-שמש, העומדת בראש היחידה למעורבות חברתית של שנקר – הביעה את הערכתה הרבה לוייס, המסיימת השנה את התפקיד שמילאה במסירות, ואמרה כי "בעיניי היא מייצגת עשייה, אהבה ונתינה אינסופיים לקהילה". 

rn", #, #, "

באירוע הפתיחה החגיגי בירכה נשיאת שנקר – פרופ' יולי תמיר – את התלמידים הנרגשים ואת בני משפחותיהם הגאים והביעה תקווה שבעוד מספר שנים יציגו עבודותיהם כסטודנטים מן המניין. 

rnrn

ריטה רובינשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל של בנק "מזרחי-טפחות", התומך ומלווה את הפרויקט, אמרה כי "זאת גאווה גדולה לראות את העבודות המרגשות המסכמות תהליך מרתק של עבודה ויצירה". 

rnrn

הקול בראש, גרסת הנוער היצירתי // מתוך תערוכת סיום השנה של פרויקט "ניצני שנקר" (צילום: אחיקם בן-יוסף)

rnrn

תכנית "ניצני שנקר", הפועלת בשנקר מזה מספר שנים, שמה לה למטרה לחבר בין האקדמיה לקהילה ולחשוף בני נוער מאוכלוסיות מוחלשות לעולמות העיצוב והאמנות. 

rnrn

בליווי צמוד של סטודנטים ממחלקות העיצוב והאמנות של שנקר, זוכים התלמידים, המגיעים מכל רחבי הארץ, להיכרות עם מגוון תחומים: החל מאופנה וטקסטיל, דרך אמנות ותקשורת עד לעיצוב תעשייתי ועיצוב תכשיטים. הם משתתפים בהרצאות, חוגים וסיורים ולומדים טכניקות שונות, בהן הדפס, סריגה, איור ועריכה, אותן הם מיישמים בפרויקטי הגמר שלהם. 

rn"'

בודק...