איתמר דאובה - ראש מסלול איור ואנימציה בשנקר בדימוס, זכה בפרס פתיר לדיוקן פוליטי בפסטיבל ANIMIX

חדשות ואירועים

איתמר דאובה – ראש מסלול איור ואנימציה בשנקר בדימוס, זכה בפרס פתיר לדיוקן פוליטי בפסטיבל ANIMIX

ברכות חמות לאיתמר דאובה – ראש מסלול לאיור ואנימציה בדימוס במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, שזכה בפרס פתיר לדיוקן פוליטי בפסטיבל ANIMIX!

את הפרס קיבל דאובה על האיור של ולדימיר פוטין שאייר השנה לידיעות אחרונות. 

הפרס, ע"ש דן פתיר ז"ל הינו פרס המוענק החל מהשנה, ע"י משפחת פתיר ופסטיבל אנימיקס ב-3 קטגוריות: קריקטורה פוליטית, קומיקס פוליטי ודיוקן פוליטי.

איתמר הוא מאייר, אנימטור, סמנכ"ל קריאייטיב של ערוץ המדיה האמריקני הראשון לפעוטות BabyFirst ועמד בראש מסלול איור במחלקה לתקשורת חזותית.

דאובה הוא בוגר מצטיין של המחלקה לתקשורת חזותית באקדמיה לאמנויות ולעיצוב "בצלאל", מרבה לפרסם מעבודותיו בעיתונות, במדיה המודפסת, המשודרת והמקוונת.

מאייר קבוע במוסף השבת של "ידיעות אחרונות", כמו גם בעיתון העסקים "גלובס" ובמגזין הגברים "בלייזר". אייר כרזות להצגות "גברתי הנאווה" ו"ארוחה עם אידיוט" לתיאטרון הבימה ועיצב את קמפיין המותג של "יופליי שטוזים", עיצב אריזות מוזיקליות לערוץ 24, עבד עם מפעל הפיס, חברת קוקה-קולה, הוניגמן ומהדורת הילדים של "מסע אחר".

בשנת 2013 הוענק לדאובה פרס היצירתיות בהוראה על-שם מינה לורבר, על הובלתו את תחום האנימציה במחלקה לתקשורת חזותית והירתמותו לפרויקטים ייחודיים.

במהלך השנים הוצגו עבודותיו בתערוכות ובפסטיבלים רבים לאיור ולאנימציה, בין היתר באירוע "פורטפוליו לייב" בבית העיר בתל-אביב (2013), תערוכת Ordinary שהתקיימה בשנקר  ו"מעצבים פלוס 10" במוזיאון העיצוב בחולון (2012) ובתערוכת Mip Jr – שוק הטלוויזיה הבינלאומי לילדים בקאן, שם הציג פיילוטים לסדרות אנימציה לילדים במסגרת ערוץ BabyFirst.

סרטון האנימציה של דאובה For נבחר לרשימת המומלצים בפסטיבל האנימציה הבינלאומי של קוריאה (PISAF) לשנת 2013 והוקרן במסגרת פסטיבל האנימציה של אוקראינה KROK. 

בראש העמוד: האיור הזוכה של איתמר דאובה

~

בודק...