"עוד תבואו על ארבע" - פתיחת תערוכת יחיד לפרופ אוריאל מירון, מרצה במחלקה לעיצוב תכשיטים ובית הספר לאמנות רב-תחומית, בגלריית מאיה

חדשות ואירועים

"עוד תבואו על ארבע" – פתיחת תערוכת יחיד לפרופ אוריאל מירון, מרצה במחלקה לעיצוב תכשיטים ובית הספר לאמנות רב-תחומית, בגלריית מאיה

'"

אוריאל מירון / ״עוד תבואו על ארבע״ – תערוכת יחיד בחלל המרכזי ובמבואת כניסה / שעות פתיחה: ג – ה 12:00 – 18:00 / ו, ש 11:00 – 15:00

rnrn

תערוכת יחיד של הפסל המוערך אוריאל מירון. בתערוכה יוצגו 8 פסלים חדשים ובמרכזם יצירה מהשנה האחרונה – "כלב מביט מטה." זהו פסל גדול ממדים, דקיק, מרחף ובעל צבעוניות עזה, החולש על החלל המרכזי של הגלריה.

rnrn

"כשאני מערבב צבע, פי מתמלא רוק. אני צריך להתאפק לא לטעום". אומר מירון.

rnrn

rn

על הצבעים בפסלו החדש של מירון כותב נעם גל בקטלוג המלווה את התערוכה: "הצבע כל כך משמח שאין איפה לשים את ההרגשה הזו בימים האלה, זה מצחיק, זה לא רציני… הוא כה צבוע שמיד הוא מבקש שישחקו איתו, שידגדגו אותו, או שיפרקו אותו כליל".

rn

rnrn

"יש לנו נטייה לצפות בפיסול, במיוחד בפיסול גדול, ממרחק, על מנת לתפוס את כלו כהוויה בו-זמנית". אומר מירון. "אני מזמין את הצופים לגשת אל הפסלים כמו שכלב ניגש, להתקרב, לחלוק עם הפסל את המרחב, לרחרח, לבחון את העבודות בגובה עיניים של כלב, עיניים שמוכנות להתקרב אל המקום בו דברים נוגעים ברצפה. התקרבות פירושה האטה, השהייה המאפשרת חוויה מצטברת ועשירה של רשמים חושיים, אסוציאציות ורגשות, אז בואו על ארבע"!

rn", #, #, "

מירון הציג במיטב המוזיאונים וחללי התצוגה בישראל והעמיד תערוכות יחיד רחבות היקף במוזיאון הרצליה לאמנות, במשכן לאמנות עין חרוד ובמרכז לאמנות עכשווית באאוגסבורג, גרמניה. הוא זכה בפרסים ומלגות רבים, לרבות פרס שרת התרבות לאמנות לשנת 2013.

rnrn

מירון הוא בוגר מצטיין של אוניברסיטת ייל והמחלקה לאמנות בבצלאל, ובעל תואר שני באמנות מהArts- Visual of ,School ניו יורק. מירון הוא פרופסור בביה"ס לאמנות רב תחומית ובמחלקה לעיצוב תכשיטים.

rnrn

בראש העמוד: מתוך התערוכה

rn", #, #, #, #'

בודק...