מעבר לגבולות הגוף

חדשות ואירועים

מעבר לגבולות הגוף

התערוכה "מעבר לגבולות הגוף" (באוצרות רונן לוין) שתפתח החל מיום חמישי הקרוב 29.7 בסמטאות יפו העתיקה, מציגה את 34 קולקציות הגמר של סטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, המסיימים מסע אקדמי של ארבע שנים יצירתיות, סוערות, מקומיות ובינלאומיות. צילומי הקולקציות (צלם עידו לביא) יוצגו בקופסאות האור של גלריית הרחוב ביפו העתיקה, אשר תהיה פתוחה לקהל הרחב במשך כחודש וחצי. קולקציות הגמר של הבוגרים מגלמות גישה דינאמית ורגישה לאדם ולזמן, עוסקות בנושאים הבוערים של התקופה והדור, ומציגות קולקציות בעלות אמירה ביקורתית, רגישה ורלוונטית מתמיד.

רותם יצחקי

הפרויקט של רותם יצחקי (צילום: עדו לביא)

לצד התערוכה בקופסאות האור תפתח גלריית פופ-אפ מיוחדת בה תתקיים במשך שני סופי שבוע בלבד, התערוכה "מעבר לגבולות ההשראה", אשר תציג את תהליכי העבודה של הסטודנטים: מרגע היוולדו של הניצוץ הרעיוני, דרך פיתוחו לכדי שפה עיצובית ועד ביצוע הדגמים בשפה תלת ממדית בטכניקות של דיגום ותפירה. בחלל הגלריה יוצגו חומרי השראה, ספרי סקיצות, איורים, בדים ופיתוחי בדים שהיוו את הבסיס וההשראה לקולקציות הבוגרים שמוצגות בתוך קופסאות האור. 

נועה סיגווי

פרויקט הגמר של נועה סיגווי (צילום: עדו לביא)

נשמח לראותכם ביום חמישי 29/07/2021 בשעה 20:00, בערב הפתיחה המשלב אופנה, מוסיקה, יין והרבה מצב רוח. לאחר מכן, התערוכה תהיה פתוחה 24/7 ועד ל-29.09.21.

בראש העמוד: פרויקט הגמר של לי מרי (צילום: עדו לביא)

בודק...