אסיף X שנקר: אינטראקציית אדם ואוכל

חדשות ואירועים

אסיף X שנקר: אינטראקציית אדם ואוכל

אנשים – אוכל – טכנולוגיה – חוויה: ארבעה צירים שסביבם פעל הקורס ״אינטראקציית אדם-אוכל״ בסמסטר האחרון במכללת שנקר. 

סטודנטים ממחלקות העיצוב, מהנדסה ומאמנות יצרו יחד שני פרויקטים. בראשון הציעו חוויות אינטראקטיביות למרחבים השונים של מרכז אסיף: איך נמצא ספר בספרייה? איך נציץ לתוך מטבח הניסיונות? איך ״נתאמן״ במתכונים מסובכים? המבקרים באירוע יוזמנו להתנסות באבות-טיפוס ראשונים של חוויות אלה. 

בפרויקט השני פנינו לעתיד: איך נאכל בעוד 30 שנה? חזונות עתידיים – אוטופיים וגם דיסטופיים – יוצגו במפגש, לטובת שיחה ומחשבה עם המבקרים. 

נקנח בהרצאה קצרה של גב׳ מיכל רינות (מנהלת מרכז כדר לעיצוב וטכנולוגיה) על התחום של אינטראקציית אדם-אוכל: איך טכנולוגיות אינטראקטיביות יכולות לשנות ולשפר היבטים שונים של המפגש של אנשים עם מזון, בין אם בגידול, בבישול ו/או באכילה – ביחד ולחוד.

הקורס נלמד במרכז לעיצוב וטכנולוגיה על שם כדר בשנקר, בשיתוף עם אסיף – המרכז לתרבות אוכל בישראל.

לוח זמנים:

19:00-20:00 האורחים מוזמנים לעבור בין העבודות השונות ולהתנסות באבות-הטיפוס

20:00 הרצאה בקומה ה-4 (ישיבה על בסיס מקום פנוי)

הכניסה ללא עלות, אך נדרשת הרשמה מראש. להרשמה לחצו כאן!

המרכז לעיצוב וטכנולוגיה ע"ש מיכל ואברהם כדר מוקדש למחקר ופעולה בתחום של עיצוב אינטראקציה העוסק בדיאלוג שנוצר בין אנשים לבין טכנולוגיה ובין אנשים לאנשים דרך טכנולוגיה. אנשי הסגל והסטודנטים במעבדה מפתחים הצעות חדשות לאובייקטים ולסביבות אינטראקטיביות, המצויים בנקודות המפגש בין תחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות הנלמדים בשנקר.

במטרה לעמוד בחזית העשייה העולמית ובראש המוסדות האקדמיים העוסקים בחקר האינטראקציה, מציעה המעבדה קורסים רב-תחומיים ואפשרויות למחקרים עדכניים וביקורתיים הנוגעים לטכנולוגיה, עיצוב וחוויות אנושיות. אלו מתבצעים בשיתוף גופי המחקר והיזמות של המכללה, אנשי הסגל האקדמי ובחיבור עם מוסדות תרבות, חברה ותעשייה.

בודק...