אירועי סופשנה 2016: דור המעצבים הבא של ישראל יציג את פרויקטי הגמר בסדרת אירועים ברחבי שנקר!

חדשות ואירועים

אירועי סופשנה 2016: דור המעצבים הבא של ישראל יציג את פרויקטי הגמר בסדרת אירועים ברחבי שנקר!

'"

הנה הם באים, המעצבים הצעירים: 4 שנות לימוד גדושות ומאתגרות במחלקות העיצוב של שנקר הגיעו לסיומן והבוגרים הטריים יציגו את פרויקטי הגמר שלהם בסדרת אירועים ברחבי המכללה. אחרי אינספור שיעורים, תרגילים, משימות, הגשות, ביקורות ולילות בלי שינה, יחשפו כ-300 בוגרים נרגשים את גולת הכותרת של לימודיהם. 

rnrn

אירועי הסופשנה של שנקר מאפשרים להכיר מקרוב את דור המעצבים הישראלי הצעיר ולהתרשם מיכולותיו ומהישגיו, כמו גם להתוודע למגמות ולתהליכים עכשוויים של עולם העיצוב המקומי והבינלאומי. 

rnrn

rn", "

המחלקה לעיצוב תעשייתי

rnrn

מרהיטים עד לצעצועים חכמים: בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי יציגו את פרויקטי הגמר שלהם בתערוכה רב-גונית שתוצג בכיתות 61/63 בבניין פרניק ובקומת הכניסה של מעבדת המדיה ע"ש כדר // אנה פרנק 12, רמת גן.

rnrn

בית-הספר לאמנות רב-תחומית

rnrn

מחזור הבוגרים החמישי של בית-הספר לאמנות רב-תחומית יציג מגוון עבודות בבניין עלית ההיסטורי, שם למדו, חקרו ויצרו לאורך שנות לימודיהם. התערוכות הקודמות זכו לשבחים רבים ועוררו ציפייה רבה לאירועי השנה הנוכחית // ז'בוטינסקי 8, רמת-גן. 

rnrn

מתוך פרויקט הגמר של גיא לוי, בוגר ביה"ס לאמנות רב-תחומית

rnrn

המחלקה לעיצוב טקסטיל

rnrn

סריגים, אריגים, הדפסים ובדים: הבוגרים הטריים של המחלקה לעיצוב טקסטיל יציגו מגוון מרתק של פרויקטי גמר בחללי הלימוד והיצירה בהם בילו ב-4 השנים האחרונות // בנין פרניק, קומה 0 – אנה פרנק 12. 

rnrn

האירועים המחלקתיים הושקו בחשיפת חלק מפרויקט הגמר של חבצלת הרמתי, שיצרה סדרת פרוכות בסימן סובלנות וקבלה של הקהילה הגאה. במסגרת "שבת גאווה" שהתקיימה בבית-הכנסת הרפורמי "בית דניאל" בתל-אביב, הוצבה אחר כבוד הפרוכת על ארון הקודש. 

rnrn

המחלקה עיצוב תכשיטים

rnrn

פרויקטי הגמר של הבוגרים הטריים מציגים מנעד רחב של אוביקטים הנעים בין השימושי לאמנותי, תוך שימוש במגוון טכניקות, חומרים ושפות אישיות // בנין המדיה ע"ש כדר, אנה פרנק 12. 

rnrn

אירועי הסופשנה המחלקתיים הושקו בכנס ראשון מסוגו למעצבי תכשיטים, בו הציגו מרצים ובוגרים היבטים שונים של התחום המצוי במציאות משתנה. 

rn", "

המחלקה לתקשורת חזותית

rnrn

מכרזות עד סרטוני אנימציה, מהדפסים עד לאפליקציות: בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית יספקו הצצה לשפתם האישית במגוון טכניקות ואמצעי ביטוי בסדרת הגשות פתוחות // גלריית לורבר וקומות 6/7 בבניין מיטשל, ידע-עם 8; מעבדת הפלסטיקה בבניין המדיה ע"ש כדר, ידע-עם 6. 

rnrn

המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה

rnrn

מתחם הבורסה ברמת-גן היווה את נקודת המוצא לפרויקטי הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה לשנת 2016. כל אחד מהם בחר נקודת התייחסות שונה במרחב והציע פתרונות בני-קיימא לקידום האזור המתפתח // בנין המחלקה, אנה פרנק 12.

rnrn

התכנית לתואר שני בעיצוב

rnrn

סטודנטים ובוגרים של התכנית הרב-תחומית לתואר שני בעיצוב יציגו תהליכי עבודה, יצירה ומחשבה לצד פרויקטים שיצרו במהלך לימודיהם המתקדמים // בנין תואר שני, אנה פרנק 12.

rn", #, #, "

המחלקה לעיצוב אופנה

rnrn

שבועיים לאחר תצוגת האופנה המרהיבה, שזכתה לשבחים רבים בתקשורת ובקרב המבקרים, יציגו הבוגרים המוכשרים את הדגמים מעוררי ההשראה שלהם בחלל המחלקה. זוהי הזדמנות יוצאת דופן להתרשם מקרוב מהקולקציות המקוריות ולהתוודע ליכולותיהם וכשרונם של מעצבי העתיד. 

rnrn

בתום תערוכה בת שבוע, יוצעו הדגמים למכירה יחד עם אביזרים נבחרים שכיכבו על המסלול. כל הפרטים כאן!

rn", "

תערוכת "שנקר הנדסאים"

rnrn

בוגרים וסטודנטים של המחלקה לאדריכלות ועיצוב פנים בבית-הספר לאדריכלות "שנקר הנדסאים" יציגו מגוון פרויקטים בתערוכה מיוחדת שתתארח באירועי הסופשנה של שנקר.

rnrn

לצד פרויקטי גמר של הבוגרים הטריים, יוצג בתערוכה מגוון עבודות סטודנטים: החל מעיצובי מוצר, דרך רהיטים מקוריים ועד תכניות לעיצוב פנים. אלו יאפשרו להתרשם מיכולותיהם והישגיהם של תלמידי המוסד המוביל, רגע לפני שהם יוצאים ל"עולם האמיתי". כל הפרטים כאן!

rn", #, #, "

rnrn

איור בראש העמוד: יהלי זיו, סטודנטית במחלקה לתקשורת חזותית; עיצוב: זהר קורן, מרצה ובוגר של המחלקה לתקשורת חזותית

rn"'

בודק...