"פורטפוליו" על תערוכת הבוגרים בהמחלקה לעיצוב תכשיטים

חדשות ואירועים

"פורטפוליו" על תערוכת הבוגרים בהמחלקה לעיצוב תכשיטים

'"

rn

עולמות מיקרוסקופיים, אלים עכשוויים, גינת פרחים מכושפת, הלבנת האלמוגים: 8 פרויקטי גמר נבחרים במחלקות לעיצוב תכשיטים (3 מתוכם של בוגרי שנקר).

rnrn

 

rnrn

טל אמיתי // אלים עכשוויים: טל אמיתי מהמחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר עיצב סדרת תכשיטים לדמויות פנטסטיות שנלקחו מתוך עולם דמיוני. התכשיטים מייצגים את הדמויות עצמן, או לחלופין משמשות ״ככלי״ לייצוג דמויות מהעולם שממנו הן מגיעות, לצרכי פולחן או קישוט וסימון מעמדי.

rnrn

 

rnrn

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

rnrn

 

rnrn

התכשיטים נוצרו בטכניקות צורפות מסורתיות ובעבודת יד קפדנית המשלבת עושר רב של חומרים.

rnrn

rnrn

 

rnrn

נטלי ברהום // בסרטן: כאבך הוא תקוותך: חוויה משפחתית של גילוי מחלת הסרטן אצל קרוב משפחה הייתה נקודת המוצא של נטלי ברהום מהמחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר. ״לאחר מאבק של שנתיים הוא הבריא, אך לתחושתי המחלה מעולם לא יצאה מחיינו״, היא מתארת. ברהום ניסתה להעביר בתכשיט את תחושת הגידול: הוא ענוד כמדליה הניתנת כאות ניצחון וגאווה, אבל, ממש כמו מדליה, הוא גם מסמן את התלאות שנדרשו עד להשגתה. כך, הגידולים שהיא מייצרת – בטכניקה יחודית שפיתחה תוך שימוש בבלונים, פולימר סינתטי וסיליקון – ממחישים את תחושת הזהות החדשה שהמחלה כופה על החולה, גם לאחר החלמתו.

rnrn

 

rnrn

rnrn

 

rnrn

 

rn

rnrn

 

rn", #, #, "

עמית חכם // כשל מערכתי: את הנושא וההשראה לפרויקט הגמר שלה, עמית חכם מהמחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר קיבלה כשאובחנה כבעלת שחלות פוליציסטיות. תוך שימוש במתכות, באלפקה ובנחושת, חכם עיצבה סדרת סיכות פואטית ומרגשת בצורת אברי רבייה נקביים, שנוצרו במקביל לחוויה האישית של הבדיקות, האבחנה, הטיפול התרופתי ותופעות הלוואי.

rnrn

rnrn

 

rn"'

בודק...