אחד ושלושה פורמטים: צוות רב-תחומי של אמנים ומרצים משנקר הציג עבודה משותפת בפסטיבל ניו-מדיה בינלאומי ברומא

חדשות ואירועים

אחד ושלושה פורמטים: צוות רב-תחומי של אמנים ומרצים משנקר הציג עבודה משותפת בפסטיבל ניו-מדיה בינלאומי ברומא

קוד, דימוי, שפה: מיצב של קבוצת אמנים ומרצים רב-תחומית משנקר – ינאי טויסטרבן בנחורין וצילה חסין – הוצג בפסטיבל ניו-מדיה בינלאומי במוזיאון ה-Maxxi ברומא. עבודתם המשותפת – One and Three Formats – נוצרה כמחווה לאמן הקונספטואלי ג'וזף קוסות והיא עוסקת בטרנספורמציה של האובייקט לסיגנל בינארי. 

יצירתו האיקונית של קוסות "אחד ושלושה כסאות" (One and Three Chairs), שהוצגה בשנת 1965, מורכבת מ-3 ייצוגים של כיסא: האובייקט עצמו, תצלום שלו וכרזה עם ההגדרה המילונית של המילה. 

"בעבודתנו ביקשנו לבחון את הגבולות ההולכים ומטשטשים בין קוד, דימוי ושפה; בין ההיסטוריה של האמנות, האמצעים המסורתיים ליצירתה והמדיה החדשים", הסבירו טויסטר, בנחורין וחסין.

העבודה שהציגו השלושה בפסטיבל האמנויות היוקרתי של ארגון ה-Mondo Digitale מבוססת על דימויים מחזוריים של "כיסאות מקודדים" יחד עם הקרנות של טקסטים ותמונות תואמות. 

אחד ושלושה: קטע מהמיצג של טויסטר, חסין ובנחורין (יח"צ)

ינאי טויסטר – מרצה בבית-הספר לאמנות רב-תחומית וביחידה ללימודי תרבות – הוא אמן, צלם ואוצר, המרבה להציג מעבודותיו בארץ ובעולם; צילה חסין היא מהנדסת ואמנית, חוקרת את המציאות בעידן הדיגיטלי ומלמדת במחלקות להנדסת תוכנה ולתקשורת חזותית; בן בנחורין הוא מעצב עצמאי מוביל ומכהן כראש תכנית לימודי אינטראקטיב במחלקה לתקשורת חזותית.

בראש העמוד: קטע מהמיצג של טויסטר, חסין ובנחורין (יח"צ)

בודק...