תורמים ונהנים: חברי וחברות קהילת הסטודנטים של פרדס כ"ץ יזמו והובילו מגוון פעילויות עם ולמען התושבים לרגל "יום המעשים הטובים"

חדשות ואירועים

תורמים ונהנים: חברי וחברות קהילת הסטודנטים של פרדס כ"ץ יזמו והובילו מגוון פעילויות עם ולמען התושבים לרגל "יום המעשים הטובים"

'"

לתת זה לקבל: תושבי שכונת פרדס כ"ץ בבני-ברק בילו עם סטודנטים וסטודנטיות משנקר יום מרגש שכולו חברות, יצירה, עשייה והנאה. במסגרת "יום המעשים הטובים" לשנת 2017, יזמו והובילו חברי וחברות קהילת הסטודנטים בפרדס כץ פעילויות עם ולמען השכונה, שזכתה לשדרוג סביבתי עם ערך מוסף. 

rnrn

הפעילות השנקרית נפתחה עם הקמת גינת כלבים ראשונה בשכונה, אותה בנו יחדיו הסטודנטים והתושבים בשטח המתנ"ס, בעזרתו הנדיבה של אלי בנימין – אביו של הסטודנט רון, שהתגייס למשימה בשמחה. מיד לאחר מכן, חברו סטודנטיות מהקהילה לבני נוער מקומיים ובהדרכת פעילים ממיזם סיל"ה עיצבו קיר פרחים צבעוניים מתחלף, שנתלה מעל הרחבה המרכזית של המתנ"ס. 

rnrn

מקימים גינת כלבים ראשונה בפרדס כ"ץ (יח"צ)

rnrn

תלמידי כיתה ב' בבית ספר-קוממיות זכו אף הם לחוויה יוצאת דופן, כשהוזמנו ל"מפגש סיפור" עם פרופ' מל רוזנברג – איש אשכולות ויועץ הנשיאה לענייני סטודנטים – שהעביר הפעלה משעשעת וססגונית בעקבות ספרו "הדרקון מהכפר שליד הנהר". 

rnrn

היום הגדוש נחתם בהפנינג המוני בשיתוף מרכז הנוער העירוני ובתי הספר של פרדס כ"ץ, אליו הגיעו למעלה מ-250 תושבים נרגשים. יחד הם בילו במגוון פעילויות והפעלות, בהן: שתילה וסידור של הגינה הקהילתית, ניקיון שכונתי, סידור של מגרש הכדורסל, ציורי גרפיטי ובילוי וכמובן – דוכני מזון ומתנפחים לילדים. 

rnrn

פרופ' מל רוזנברג ב"שעת סיפור" יוצאת דופן (יח"צ)

rnrn

יום המעשים הטובים הוא פרויקט הדגל השנתי של עמותת "רוח טובה", שביסס את מעמדו כמופת לעשייה התנדבותית, קהילתית וסביבתית. מדי שנה משתתפת היחידה למעורבות חברתית בשנקר בפעילות הארצית, כחלק מהחזון והתפיסה של המכללה הרואה באקדמיה גורם מרכזי ומשמעותי בחברה. ברוח זאת מוזמנים הסטודנטים ליטול חלק בחשיבה, דיון, ליבון ועשייה לקידום חברה שוויונית יותר והם מוזמנים לתרום לקהילה ולחברה ולהפגין רוח התנדבות ועשייה.

rn", #, #'

בודק...