ערב הוקרה למתנדבות ולמתנדבים של עמותת מסלולים

חדשות ואירועים

ערב הוקרה למתנדבות ולמתנדבים של עמותת מסלולים

ב2.5.22 התקיים ערב הוקרה למתנדבים הנפלאים ממכללת שנקר ועמותת מסלולים.

מזה ארבע שנים מתקיים שיתוף פעולה ייחודי בין מלגאי מכללת שנקר לעמותת מסלולים שהוקמה על מנת לסייע במניעת מצבי סיכון בקרב ילדים ובני נוער, ורצון להגדיל את המוביליות החברתית וצמצום ההסללה אליה מנותבים ילדים הגדלים בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

מחקרים רבים מוכיחים שלמקום שבו ילד נולד יש השפעה מכרעת על רמת ההשכלה, סיכויי ההשתכרות והצלחתו בחיים.

אנחנו שואפים לשמר את התקווה של כל ילד, שיהיו אשר יהיו נסיבות הולדתו, לשאוף לעתיד טוב יותר וסלילת מסלול חיים תוך מימוש אישי.

אנו פועלים בשיתוף פעולה עם רשויות מקומיות ומקימים שירותים ומענים בתחומי חינוך, רווחה, העשרה ופנאי אשר שמים את הילד במרכז, במטרה לייצר שינוי חיובי ובר קיימא בעולמם ועתידם, על מנת לאפשר לילדים אלו את מימוש הפוטנציאל האישי של כל ילד.

כמאה מלגאים השתתפו באירוע ההוקרה. באירוע זו נכחה הגברת אסתר פירון, סגנית ראש עיריית בת ים המובילה ומקדמת יחד עם עמותת מסלולים ומכללת שנקר פעילות מרחיבת לבד.

ערב זה שכולו היה רגש המשיך להרצאה מעוררת השראה מאת מיכאל בן שטרית ששיתוף אותנו במסלול חייו וגרם לנו לדמוע מהתרגשות. הקומיקאית דורון רהב סיימה את הערב בסטנד אפ שהצחיק אותנו עד דמעות.

קרן ביתן שמש

בתמונה: קרן ביתן שמש – ראש היחידה למעורבות חברתית בשנקר

יושב ראש עמותת מסלולים, נדב דותן, אומר: "אנחנו מאמינים שעל מנת לצמצם את הפערים יש להשקיע בחינוך כבר מהגיל הרך, על מנת שלכל ילדה וילדה יקבלו את הזכות וההזדמנות לממש את הפוטנציאל שלהם, לסלול את דרכם ולהגשים את החלומות והשאיפות שלהם ללא קשר למקום מגוריהם או למצב הכלכלי של משפחתם. יחד אתכם והרבה בזכות המסירות, ההשקעה והאהבה שאתם מעניקים לילדים אנחנו מצליחים ביחד לנפץ את תקרת הזכוכית אליהם הם נולדו. בזכותכם הילדים מצמצמים פערים לימודיים ואחרים. בזכות תשומת הלב שלכם, הם מחזקים את הדימוי העצמי שלהם ומרגישים עטופים, מוגנים ושייכים."

בודק...