סטודנטים מבית הספר להנדסת תעשייה וניהול הובילו לזכיות ושבחים מארגון יזמים צעירים ישראל

חדשות ואירועים

סטודנטים מבית הספר להנדסת תעשייה וניהול הובילו לזכיות ושבחים מארגון יזמים צעירים ישראל

הדיקן המייסד של בית הספר להנדסת תעשייה וניהול ומנחה הסמינר "יזמות וחדשנות מהלכה למעשה", פרופ' אהוד מניפז, הודיע כי הקבוצה שזכתה במקום הראשון בבתחרות האזורית של אזור דן והשרון של יזמים צעירים ישראל לשנת תשפ"ב, היא קבוצת JUNO מבית הספר הכפר הירוק, אותה מנחה איה שהרבני, סטודנטית שנה א' מבית הספר להנדסת תעשייה וניהול בשנקר.

הקבוצה הצטיינה במוצר הטכנולוגי שפיתחה מנשא למזרק אפיפן לאנשים עם אלרגיה, אשר בעת פתיחתו מזעיק את כוחות החירום – מגן דוד אדום וכדומה. איה גילתה אחריות ומקצועיות תוך שיתוף הפעולה ועבודה המצויינת לאורך השנה.

בנוסף, הודיע פרופ' אהוד מניפז, המכהן כדיקטור מייסד של ארגון יזמים צעירים ישראל, כי דור להט, סטודנט שנה ב' בבית הספר להנדסת תעשייה וניהול, נבחר כסטודנט המצטיין האזורי של יזמים צעירים ישראל.

להט הנחה את הצוות בישיבה התיכונית באוהלייך, בני ברק – קבוצה של נוער חינוך מיוחד. דור הנחה את הקבוצה בסבלנות ועניין רב, התמודד עם אתגרים בהצלחה ובאחריות רבה. התלמידים וצוות בית הספר העריכו אותו מאוד.

ארגון יזמים צעירים ישראל הוקם בשנת 1998 ע"י אלה גליל. בדירקטוריון חברים אנשי אקדמיה ועסקים מהמובילים בישראל. הארגון חבר מן המניין בארגון הגג הבינלאומי, שנוסד לפני כ-100 שנה בארה"ב, Junior Achievement Worldwide ובו חברות כ-120 מדינות ברחבי העולם המפעילות מדי שנה בתוכניותיו החינוכיות מעל ל-10 מליון צעירים מגיל 6 ועד 18.

יזמים צעירים ישראל הינו חבר פעיל בפלג האירופי המקיף כ-42 מדינות מתוך כלל המדינות החברות. הארגון מפעיל כיום ברחבי הארץ את תוכניותיו בקרב צעירים בני 13-17 מבתי ספר ומסגרות חינוכיות נוספות בכל המגזרים שבאוכלוסיה, 4000 תלמידים כל שנה, 500 סטודנטים ומנחים כל שנה בכ-90 יישובים ממטולה עד אילת.

בודק...