סטודנטים מהחברה הערבית פתחו את שנה"ל במפגש היכרות וגיבוש

חדשות ואירועים

סטודנטים מהחברה הערבית פתחו את שנה"ל במפגש היכרות וגיבוש

סטודנטים ערבים ממחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה נפגשו לערב של היכרות וגיבוש בין-תחומיים לכבוד פתיחת שנת הלימודים תשע"ו ושמעו על אפשרויות הסיוע והתמיכה שמציעה להם המכללה.

"כמוסד אקדמי פלורליסטי, שנקר מאמינה בזכותו של כל סטודנט, ללא קשר למוצאו, עמו ואמונתו, ללמוד מתוך תחושת ביטחון  מלאה", אמר בפתח האירוע איציק רנרט, שמתוקף תפקידו כדיקן הסטודנטים מכהן כאחראי המוסדי על החברה הערבית. לדבריו, "אירועי החודשים האחרונים – בארץ ובעולם – מציבים בפנינו אתגרים לא פשוטים. פחד וחשדנות הם אולי תגובה אנושית טבעית למתרחש, אך אינם קבילים בעינינו".

"אין ביכולתנו לשלוט במה שמתרחש מחוץ לכתלי המוסד", אמר רנרט לסטודנטים הצעירים והוסיף כי "ברגע שאתם בתוך שנקר, אתם בבית. כולנו מוגנים וכולנו שווים". 

נאהד אשקר – רכזת פרט ואקדמיה במרכז לקידום הסטודנטים (הִלה) בירכה אף היא את המשתתפים ואמרה כי "אנחנו שמחים לראותכם ובטוחים שההשתלבות שלכם תהיה קלה ומהירה. ההצלחה שלכם היא הצלחתנו, יש לכם אוזן קשבת וכתף תומכת לכל עניין ובעיה שתתקלו בה במהלך לימודיכם". 

באירוע המוצלח השתתפו חלק גם אנס מנסור – נציג אגודת הסטודנטים – וספיה מחמוד, המשמשת כרכזת החברה הערבית של המכללה. הם הציגו את עצמם, ביקשו לשמוע שהנוכחים לא נתקלו בגילויי אלימות או גזענות במכללה והבטיחו לסייע בקליטתם המהירה. 

~~

המרכז לקידום הסטודנט (הִלה) של שנקר הוקם במטרה לקדם סטודנטים מאוכלוסיות מיוחדות/בעלי קשיים מיוחדים בהשתלבותם בלימודים האקדמיים ולאפשר להם לממש את הפוטנציאל האישי והלימודי שלהם לצד ההתמודדות עם הקשיים והמגבלות. 

במסגרת פעילות המרכז, זוכים הסטודנטים בתמיכה וליווי בהתאם לצרכיהם ורוכשים כלים ומיומנויות להצלחה בלימודים. חלל המרכז, השוכן במבנה הספרייה הישן, מציע מקום למפגש בין סטודנטים, עמדות מחשב מצויידות בטכנולוגיות מסייעות, חדרי למידה פרטניים ומשרדי ייעוץ והנחיה.

בודק...