שיתוף פעולה של דיזל העולמית עם קורס הג׳ינס של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

חדשות ואירועים

שיתוף פעולה של דיזל העולמית עם קורס הג׳ינס של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

מותג הדנים הבינלאומי Diesel, משתף פעולה זו השנה השלישית, עם קורס הג'ינס של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

במסגרת הקורס בהנחייתם של מאיה ארזי ואופיר איבגי, עיצבו הסטודנטים מערכות לבוש בהשראת הבריף: "BE BOLD", בהתאם למסר של המותג מיום הקמתו. 14 סטודנטים משנה ב', קיבלו בתחילת הקורס את אתגר הפרויקט: BE BOLD והתבקשו לעשות פעולה/חוויה משמעותית שלעולם לא העזו לעשות. בסיום התהליך כל סטודנט חשף את המעשה הנועז שביצע , את המחקר שערך סביב אותו הנושא וכיצד הביא אותו לידי ביטוי במערכת הלבוש שעיצב.

לסטודנטים  ניתנה ההזדמנות לעבוד עם בדים גולמיים שנשלחו מדיזל באיטליה לצד ג'ינסים מארכיון המותג ולהציג את העבודות שלהם בפני צוות עיצוב בכיר מטעם דיזל העולמית.  

תמר אלבז

עיצוב: תמר אלבז

הנושאים בהם עסקו הסטודנטים באתגר נעו בין התמודדות עם פחדים, שאלות של זהות – לאום, דימוי גוף ומגדר, והשפעות סביבתיות על התנהגויות.

בתגובה לאתגר בחרו הסטודנטים לפעול בדרכים שונות כגון : לעשות קעקוע ראשון, להכיר הומלסים, להתחיל עם בחור, להתמודד עם הפחד מהים, לחזור לחנות המיתולוגית של סבא בירושלים, לשיר קריוקי מול קהל גדול, לחזור לעשות סקי אחרי פציעה ועוד.

צוות מעצבי הג'ינס מחברת דיזל בהובלת רינה טוליו – Creatives Talent Acquisition יחד עם צוות הקניינות של דיזל ישראל  בחרו ב-3 סטודנטים:

במקום הראשון: תמר אלבז

במקום השני: נוי סלמי

במקום השלישי: אביגיל מוצ'ניק

עיצוב: נוי סלמי (צילום: יוני צ'ולב)

אילן בז׳ה ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר:״ "אנו ממשיכים לחזק את שיתופי הפעולה הנרקמים בין דיזל ובין המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בזכות הקשר הנפלא הזה הסטודנטים יצרו השראות חדשות תחת הסלוגן של BE BOLD והגיעו לתוצאות יצירתיות יוצאות דופן הן בטיפול בבד הדנים שקיבלו מדיזל והן בכלים יצירתיים חדשים שהובילו לעיצוב רעיונות אוונגרדיים."

עיצוב: אביגיל מוצ'ניק

מדיזל נמסר: "מרגש לראות את האומץ וההיחשפות שעברו כל אחד מהסטודנטים בתהליך שהוביל אותם בסופו של דבר לפרויקט שבחרו לעשות. פרויקט מרגש ועוצמתי לא רק בגלל העיצובים אלא גם מהסיפורים שעומדים מאחוריהם. אפשר לראות איך כל סטודנט לקח את הפרויקט ברצינות ומסירות. הערכים החשובים ביותר למעצב, תמיד להקשיב לאחר, ללמוד אותו, ללמוד מטעויות ולעולם לא לוותר. ביקשנו מהזוכים לראות את המשך התהליך שלהם גם בשנה הבאה יש בישראל כישרונות מדהימים ותמיד כיף לראות את ההתפתחות שלהם".

בודק...