טל מסלבי - סטודנט שנה ד של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, זכה במקום הראשון בקטגוריית אביזרים בתחרות הבינלאומית לעיצוב BIAAF

חדשות ואירועים

טל מסלבי – סטודנט שנה ד של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, זכה במקום הראשון בקטגוריית אביזרים בתחרות הבינלאומית לעיצוב BIAAF

טל מסלבי – סטודנט שנה ד' של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, זכה במקום הראשון בקטגוריית האביזרים בתחרות הבינלאומית BIAAF! שווי הפרס 10,000 אירו.

הפרויקט הזוכה של מסלבי נעשה במסגרת קורס Ready to Wear, בהנחיית אילן בז'ה – ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר – וג'קלין סופר, בהשראת תנועת הדאדא. הדאדאיזם היא תנועה אמנותית-תרבותית אוונגרדית שנוסדה בשוויץ ב-1916, והייתה פעילה עד אמצע שנות ה-20. הדאדאיסטים קראו תיגר על האמנות והמוסכמות של החברה האירופית באותה תקופה. השפה הצינית והשובבה של דאדא מרגישה רלוונטית גם בזמנים לא ברורים אלה שאנו חיים בהם.

לדברי טל: "ההשראה והדימויים לאביזרים עוסקים במציאות הצינית בה אנו חיים, ומנסה לאתגר ולחשוב מחדש על הדברים שכבר קיימים בעולם. כדי לנסות ולשחזר את הציניות והאשליה של מוצר מוכן, השתמשתי בחומרים המקוריים של ההשראות שלי כגון צעצועים ומדבקות של ילדים. לאחר שחקרתי את תהליך ייצור החפצים הללו, שילבתי את המדבקות המדמות פריטי לבוש בקולקציית רחבה של Ready to Wear ואשר יכולות להימכר בנפרד כאביזר אופנה משלים לכל דבר."

תחרות עיצוב האופנה הבינלאומית BIAAF Bilbao International Art & Fashion מיועדת למעצבים מכל רחבי העולם. 

המטרה של BIAAF היא חשיפה של מעצבי אופנה מכל העולם, צעירים ומבטיחים, חדשניים ויצירתיים בצורה יוצאת דופן, ולקדם העשרה בין-תרבותית על ידי הצגת הגישות השונות של אופנה כלפי אמנות וקידום אופנה כערך תרבותי אמיתי. 

המעצבים המשתתפים יכולים לבחור בין שתי קטגוריות: עיצוב מערכת לבוש או עיצוב אביזרים. 30 פרויקטים נבחרו לגמר התחרות מכל העולם, מתוכם 6 סטודנטים ובוגרים של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר: דניאל אפשטיין, שיר דני, טל מסלבי, תומר סטולבוב, עדי טל ודניאל רייף.

אילן בז'ה – ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר אומר: "אנו שמחים להמשיך עם הצלחת הסטודנטים והבוגרים שלנו בדירוגי הגמר של תחרויות עיצוב בינלאומיות ובקטיפת פרסים ראשונים. כל הכבוד לכל הסטודנטים והבוגרים שהגיעו לגמר ובמיוחד לטל על הצלחה עולמית תוך ביטוי אישי והפגנת יצירתיות, סקרנות וחדשנות יוצאת דופן המחזקת את מעמדה של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בין עשר מחלקות האופנה המובילות והמשפיעות בעולם."

בודק...