אירוע הענקת פרסים על הצטיינות בלימודים לשנת תשפ"ב, לסטודנטים/יות מצטיינים/ות מהמחלקה להנדסת חומרים פולימרים

חדשות ואירועים

אירוע הענקת פרסים על הצטיינות בלימודים לשנת תשפ"ב, לסטודנטים/יות מצטיינים/ות מהמחלקה להנדסת חומרים פולימרים

ביום ד' השבוע (25.5.22), התקיים באולם גד אלון בשנקר טקס מיוחד של המחלקה להנדסת חומרים פולימרים, שבו הוענקו פרסים ותעודות על הצטיינות בלימודים, לסטודנטים/יות של המחלקה להנדסת חומרים פולימרים משנים ב', ג' ו-ד'.

טקס הוקרה זה לסטודנטים/יות, על הישגיהם/ן בלימודים הוא מסורת שמתקיימת במחלקה מדי שנה בשנה, והוא חודש בשנה הנוכחית לאחר 'הפסקה זמנית' של שנתיים (בגין מגפת הקורונה).

המחלקה רואה בסטודנטים/יות המצטיינים/ות את ראש החץ המוביל והחלוצים שלפני המחנה, אשר מהווים דוגמה ומופת לחבריהם/ן בסקרנות ובחתירה למצוינות אקדמית ומחקרית, בעולם המרתק והמתקדם של המדע והנדסת החומרים הפולימרים.

בטקס נישאו דברים על ידי פרופ' עמוס אופיר – ראש המחלקה, פרופ' אליזבת אמיר ופרופ' שמואל קניג, והוא התקיים בנוכחות בני ובנות המשפחה של הסטודנטים/יות המצטיינים/ות, וכן של חברי/ות הסגל הבכיר של המחלקה.

הפרסים שניתנו, הם מתרומות שהתקבלו מ- 'חב' כפרית תעשיות בע"מ' ומ- 'חב' עיט כימיקלים בע"מ', והם הוענקו לסטודנטים/יות המצטיינים/ות: תאיר ששון (שנה ב'), עדן שלום (שנה ב'), אלון ארז (שנה ב'), ירין גינדי (שנה ב'), נוי בן אסולי (שנה ג'), ליהי אבלביץ' (שנה ד'), שיר סופר (שנה ד'), מאי בלאו (שנה ד') ו- שחר טוהר אוריה (שנה ד').

צילומים: אריאל מדינה

בודק...