שילוב משחקים בפרויקטי גמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר

חדשות ואירועים

שילוב משחקים בפרויקטי גמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר

'#, #, "

להלן מספר פרויקטי גמר מהמחלקה להנדסת תוכנה בשנקר העוסקים בנושא:

rnrn

rnrn

YARR!- בר ארבל, יובל עוזרי, מירי נודלמן, עידן עזרן | הנחייה: ד"ר יונית רושו וד"ר ורד פנואלי

rnrn

פלטפורמת מחקר בתחום ה-Gaming המאפשרת לחוקרים, למעצבים ולמפתחים לערוך מחקרים וליצור סביבות ניסוי משחקיות מונגשות לילדים עם לקויות ראייה ומוטוריות.

rnrn

rnrn

RUTH – שגיא גרנות, תומר לוטן, נטע רייכר, נועה איילון | הנחייה: דר' יונית רושו, דר' עמית רש

rnrn

כחלק משיתוף פעולה עם יחידת מודיעין של צה"ל, מערכת התמצאות גיאוגרפית וסימולציה המספקת תמונת מצב של המתרחש בשטח בזמן אמת, ובכך משפרת את המודעות הסביבתית ומסייעת בקבלת החלטות בזמן לוחמה.

rnrn

rnrn

BalanceBoard – יורי רשקובסקי, בן אמסלם, אוהד אייזיק | הנחייה: ד"ר יגאל הופנר

rnrn

ניתור היציבה בקרב אנשים אשר סובלים מבעיות יציבות ומסייע להם לשפר את יציבותם באמצעות משחקים אינטראקטיביים על לוח אלקטרוני נד. בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט.

rnrn

rnrn

AID Master – אור איתן, פאדי עתאמנה, אנני לי סיגל הנחייה: ד"ר מיכל חלמיש

rnrn

מערכת עזר למנהל משחק מבוכים ודרקונים, כדי לספק חוויה וסיפור מהנים. המערכת מספקת הכוונה לגבי המשך הסיפור בעזרת רכיבים אלגוריתמיים ובינה מלאכותית.

rnrn

rnrn

PhobeVR – עדי גונן ואיטל דסקל הנחייה: ד"ר אמנון דקל

rnrn

מערכת המשתמשת במציאות מדומה ומדדי דופק לטיפול בפוביות מחושך ומג'וקים. מלווה במערכת ווב המשמשת לצרכי מעקב ומחקר.

rn", "

 

rnrn

עם התקדמות הטכנולוגיה וההכרה בחשיבותם ובתרומתם של משחקים דיגיטליים, חשיבה משחקית, סימולציות והדמיות, במגוון רחב של תחומי חיים, אנו עדים לעלייה בשילוב משחקים בפרויקטי הגמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר.

rnrn

 

rnrn

במקביל, בשנת הלימודים תשפ"ג יפתח במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מסלול לימודים חדש, בשיתוף התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים בשנקר.

rnrn

 

rnrn

תכני הלימוד במסלול כוללים: חשיבה משחקית, היכרות עם מנועי משחק מובילים, אפיון ותכנון משחק, ניהול מוצר משחקי ועוד.

rnrn

 

rnrn

>> אנו מזמינים אתכם לבוא ולהוביל פיתוחים חדשים ומתקדמים שתעשיית המשחקים בארץ ובעולם צמאה להם – למידע נוסף על המסלול החדש לחצו כאן!

rnrn

 

rnrn

המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מזהה צורך אמיתי בתעשייה והזדמנות. הסטודנטים במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מאתגרים את עצמם משנה לשנה, ומוסיפים משחקים, סימולציות והדמיות לפרויקטי גמר בתחומי הבריאות, הספורט, הנפש, ההוראה, ואף הביטחון הלאומי.

rnrn

תוך שימת דגש על חדשנות בפרויקטי תוכנה, משלבים הסטודנטים שיטות וידע בהנדסת תוכנה לתכנון ולפיתוח סימולציות ומשחקים, ככלי להשגת מטרות עבור משתמשים.

rnrn

בפרויקטי הגמר של הסטודנטים במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר ניתן לראות את הצורך בשילוב משחקים לסימולציות צבאיות או חברתיות, בשילוב משחקים לצרכי כושר, תוכניות שיקום, לצרכי היכרויות, אימון מכונות ומכשירים, התמודדות פסיכולוגית עם פוביות וכמובן ללמידה.

rnrn

 

rnrn

להלן מספר פרויקטי גמר מהמחלקה להנדסת תוכנה בשנקר העוסקים בנושא:

rnrn

rnrn

YARR!- בר ארבל, יובל עוזרי, מירי נודלמן, עידן עזרן | בהנחיית ד"ר יונית רושו וד"ר ורד פנואלי. פלטפורמת מחקר בתחום ה-Gaming המאפשרת לחוקרים, למעצבים ולמפתחים לערוך מחקרים וליצור סביבות ניסוי משחקיות מונגשות לילדים עם לקויות ראייה ומוטוריות.

rnrn

rnrn

RUTH- שגיא גרנות, תומר לוטן, נטע רייכר, נועה איילון | מנחים: דר' יונית רושו, דר' עמית רש כחלק משיתוף פעולה עם יחידת מודיעין של צה"ל, מערכת התמצאות גיאוגרפית וסימולציה המספקת תמונת מצב של המתרחש בשטח בזמן אמת, ובכך משפרת את המודעות הסביבתית ומסייעת בקבלת החלטות בזמן לוחמה.

rnrn

rnrn

BalanceBoard- יורי רשקובסקי, בן אמסלם, אוהד אייזיק | בהנחיית ד"ר יגאל הופנר. ניתור היציבה בקרב אנשים אשר סובלים מבעיות יציבות ומסייע להם לשפר את יציבותם באמצעות משחקים אינטראקטיביים על לוח אלקטרוני נד. בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט

rnrn

rnrn

AID Master- אור איתן, פאדי עתאמנה, אנני לי סיגל בהנחיית ד"ר מיכל חלמיש. מערכת עזר למנהל משחק מבוכים ודרקונים, כדי לספק חוויה וסיפור מהנים. המערכת מספקת הכוונה לגבי המשך הסיפור בעזרת רכיבים אלגוריתמיים ובינה מלאכותית.

rnrn

rnrn

PhobeVR- עדי גונן ואיטל דסקל בהנחיית ד"ר אמנון דקל. מערכת המשתמשת במציאות מדומה ומדדי דופק לטיפול בפוביות מחושך ומג'וקים, מלווה במערכת ווב המשמשת לצרכי מעקב ומחקר.

rnrn

 

rnrn

 

rn"'

בודק...