פרויקט גמר מצטיין? yes! סטודנטים מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול הציגו לבכירי חברת הלווין מערכת חדשנית ומתקדמת לניהול מידע

חדשות ואירועים

פרויקט גמר מצטיין? yes! סטודנטים מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול הציגו לבכירי חברת הלווין מערכת חדשנית ומתקדמת לניהול מידע

אור יצהרי, יעל שרפשטיין ולירז קרן – סטודנטים במחלקה להנדסת תעשייה וניהול – הציגו בפני בכירי מחלקת הבינה העסקית (BI) של חברת Yes את פרויקט הגמר שלהם, במסגרתו פיתחו מערכת חדשנית ומתקדמת לניהול מידע. 

"החיבור בין האקדמיה לביזנס הוא מבורך", אמר עדו ביגר – מנהל מחלקת ה-BI של Yes – שהוזמן להגשות הגמר: "אני מאחל לנו להמשיך ולעשות שיתופי פעולה דומים בעתיד להנאת/למידת/העשרת שני הצדדים"

במסגרת התפיסה המחלקתית של שיתוף פעולה בין האקדמיה לתעשייה, חקרו יצהרי, שרפשטיין וקרן את מבנה חברת Yes, פגשו בכירים בחברה וניתחו את מערכות המידע שלה. בתום תהליך עבודה ממושך, אותו הנחתה ד"ר מאירה לוי – חברת סגל במחלקה להנדסת תעשייה וניהול – הם פיתחו מערכת מידע חדשנית, שתאפשר מתן שירות מתקדם ללקוחות החברה. 

דורון פלח, סמנכ"ל מערכות המידע של Yes, שהשתתף אף הוא בהגשת הגמר של הסטודנטים, שיבח את הפרויקט ואמר כי "מדובר בפתרון מעניין שייתכן שנבחר להטמיעו בעתיד בחברה".

בתום ההגשה המוצלחת אמרה ד"ר לוי כי "אין ספק ששיתוף פעולה בין האקדמיה לתעשייה הוא מצב של Win-Win. הסטודנטים זוכים ליישם את התכנים הנלמדים בתואר במסגרת סביבת עבודה בשטח, והחברה זוכה לקבל ניתוח והמלצות מחזית הידע".

בודק...