סיום קורס התמחות משותף לדיזיין פקטורי שנקר, STEP SHENKAR, וארגון TOM: Tikkun Olam Makers

חדשות ואירועים

סיום קורס התמחות משותף לדיזיין פקטורי שנקר, STEP SHENKAR, וארגון TOM: Tikkun Olam Makers

החודש הגיע לסיומו קורס התמחות ייחודי משותף למערך ההתמחויות של שנקר STEP, ולמרכז הבינתחומי דיזיין פקטורי שנקר (DFS). הקורס כלל התמחות בארגון הבינלאומי של TOM: Tikkun Olam Makers, ובמסגרתו עבדו סטודנטים מהפקולטה לעיצוב ומהפקולטה להנדסה עם נבחרת הספורטאים הפראלימפיים של ישראל ועיצבו עבורם פתרונות בקוד פתוח.

המשחקים הפאראלימפיים, המכונים גם אולימפיאדת הנכים, הם אירוע רב-ענפי בינלאומי, בו מתחרים ספורטאים עם מוגבלויות.

הקורס הרב-מחלקתי שילב תיאוריה ופרקטיקה, ואפשר לסטודנטים לחוות את התהליך המלא של פיתוח מוצר אמיתי בעבודה צמודה עם הספורטאים. הוא כלל לימוד והתנסות בשיטות מחקר, עיצוב מעשי ועבודה בסדנאות הפיתוח של TOM בתל אביב ויישום פרקטי של הפתרונות.

בין המוצרים שפותחו: פרוטזה משלימה במנח מותאם לגלישת גלים עבור ספורטאי קטוע רגל מעל הברך; כלי לנשיאת ציוד קייק על כיסא גלגלים, כסא ישיבה ייחודי לגלישת גלים ומיגון לכיסא גלגלים במשחקי רוגבי עבור נבחרת הספורטאים הישראלית.

באירוע הסיום של הקורס התארחו הספורטאים וצפו בתוצרים ובמצגות בזמן אמת. התגובות לתהליכי הקורס, כמו גם לתוצרים הסופיים, היו מרגשות.

בקרוב תיפתח ההרשמה לקורס ההתמחות הבא, שגם הוא יעניק עבודה בליווי צמוד של מעצבים ואנשי תוכן מארגון TOM הבינלאומי ובליווי הדיזיין פקטורי.

עקבו אחרינו באינסטגרם, בלינקדאין ובפייסבוק לקבלת קולות קוראים נוספים.

מנחי הקורס: מנהלי DFS ד"ר אסף קרבס וד"ר יגאל דוד.

Design Factory Shenkar הוא מרכז מחקר ועשייה בינלאומי ובינתחומי, שהוקם בתרומתם הנדיבה של משפחת פרידמן, והוא מיועד לכלל הסטודנטים והסגל בשנקר. המרכז מעביר קורסים אקדמיים בינתחומיים בשיתוף מוסדות מחקר ותעשייה בינלאומיים, עוסק במחקר בינתחומי, מנהל את ארועי מרקחה בשנקר, ומפתח פרוייקטים משלבי תעשיה ואקדמיה.

~~

מערך STEP מכיל מספרי קורסי התמחויות אשר מעניקים לסטודנטים הבוחרים ללמוד אותם נקודות זכות כנגד השתתפות בקורס אקדמי, בד בבד להתנסות מעשית של 120 שעות בחברות מובילות במשק (החל מסטארטאפים, עבור לחברות תעשיתיות וכלה בחברות ציבוריות בינלאומיות).

~~

TOM: Tikkum Olam Makers היא תנועה עולמית של קהילות שיוצרת ומפיצה פתרונות סבירים לאתגרים מוזנחים של אנשים החיים עם מוגבלות, קשישים ועניים.

בודק...