כוחה של מודעות: קורס משותף למחלקה לתקשורת חזותית וארגון The Natural Step מוצאים פתרונות לבעיית בזבוז המזון בעולם

חדשות ואירועים

כוחה של מודעות: קורס משותף למחלקה לתקשורת חזותית וארגון The Natural Step מוצאים פתרונות לבעיית בזבוז המזון בעולם

על הפרויקטים:

  • Nose to tail / מאיה בן-אריה

מיזם המשתף פעולה עם המסעדות המובילות בעיר ומאפשר להן למצות את חומרי הגלם שלהן ולייצר עבור לקוחותיהן מארזי שאריות לבישול מתכונים נבחרים.

  • SIEZ / ניצן פרידמן

מותג סבונים ותכשירי רחצה אקולוגיים המופקים משאריות ופחת של מטעים ושדות גידול.

ניצן פרידמן

הפרויקט של ניצן פרידמן

  • פסטיגמנט / מיכל לוי

מיתוג פסטיבל חוויתי לילדים המזמין אותם להפיק צבעים מירקות ופירות ״פגומים״ ו-״עייפים״

מיכל לוי

הפרויקט של מיכל לוי

  • Good to go/ דניאל מדמוני

פוד-טראק קהילתי המבשל ממוצרים המיועדים להשלכה מנות, מיצים ותבשילים

דניאל מדמוני

הפרויקט של דניאל מדמוני

  • שבוע הצמבוז/ הדר לוזון

הצעה למיתוג ואירועי ״שבוע הצמבו״ז״ (צמצום בזבוז מזון)

בודק...