פורטפוליו: מסלול ייחודי ללימודי אוצרות בינלאומיים

חדשות ואירועים

פורטפוליו: מסלול ייחודי ללימודי אוצרות בינלאומיים

המחלקה ללימודי חוץ ולימודי המשך של שנקר הודיעה על פתיחת מסלול ללימודי המשך באוצרות בעיצוב: תוכנית בשיתוף עם School of Form מפוזנן שמטרתה להעמיד דור חדש של אוצרים, חוקרים ואנשי הפקה בתחומי העיצוב השונים. התוכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון בעיצוב בעלי יוזמה, יכולת למחקר, תפישה חזותית רחבה, ויכולת להתמודד עם מגוון אתגרים. לבוגרים תוענק תעודת "אוצר בעיצוב" מטעם המחלקה ללימודי חוץ בשנקר.

אוצרות בעיצוב היא סוגה ייחודית בתוך לימודי האוצרות, כזו שמחייבת את מי שעוסק בה לבקיאות בתחומי עיצוב שונים, בהיסטוריה של העיצוב, ובעשייה העכשווית, מקומית ובינלאומית כאחד . התוכנית מקנה התמחות ביזמות, בפיתוח ובהקמת תערוכות בחללים זמניים, וירטואליים או ממשיים, מקומיים ובינלאומיים, פרטיים או ציבוריים.

התוכנית משקפת את דופק החיים של היצירה המקומית, כשהיא מניעה, עורכת, מציבה ומתעדת את הנעשה בתחומי האופנה, האיור, עיצוב המוצר, התקשורת החזותית, האדריכלות, הצורפות, הטקסטיל והקרמיקה. התוכנית תפעל לצד שותפי דרך בארץ ובעולם, כמו שבוע האיור, שבוע העיצוב ירושלים, יריד צבע טרי, שבועות עיצוב ברחבי העולם, מוזיאונים וירידים מסחריים.

בודק...