חיבורים, בינלאומיות ורובוטים: הקבוצה לאינטראקציה בשנקר אירחה סטודנטים מקפוס NYU באבו דאבי לסדנה משותפת בישראל

חדשות ואירועים

חיבורים, בינלאומיות ורובוטים: הקבוצה לאינטראקציה בשנקר אירחה סטודנטים מקפוס NYU באבו דאבי לסדנה משותפת בישראל

'"

סטודנטים מקמפוס אבו דאבי של אוניברסיטתNYU  הגיעו לשנקר לסדנה משותפת עם סטודנטים מ״הקבוצה לאינטראקציה״ הבין-מחלקתית, במרכז לעיצוב וטכנולוגיה על שם כדר.

rnrn

הסדנה עסקה באינטראקציית אדם-רובוט, ובפרט באפשרות לעצב לרובוטים תנועה שמביעה אופי ורגש.

rnrn

ביום הראשון הסטודנטים מאבו דאבי פיתחו במרכז כדר רובוטים פשוטים בעלי יכולות תנועה, המבוססים על המיקרו-בקר ארדווינו ועל חומרי גלם ממוחזרים.

rnrn

rnrn

ביום השני הצטרפו אליהם הסטודנטים משנקר, ובקבוצות מעורבות של סטודנטים משני המוסדות בחרו תכונה אחת להתמקד בה, ועיצבו ומימשו בקוד את התנועה של הרובוטים, כך שיבטאו את התכונה. בהצגת הסיום המשתתפים האחרים תבקשו לנחש את תכונת האופי מתוך התנועה! 

rnrn

בין תוצרי הסדנה: רובוט מבולבל, רובוט פלרטטן, רובוט מאושר, רובוט ״קריפי״ ורובוט חצוף.

rnrn

הרובוטים

rnrn

הרובוטים שנוצרו במהלך הסדנה.

rnrn

בעקבות התוכנית האינטראקטיבית והבלתי נשכחת הזו, הקבוצה מאוניברסיטת ניו יורק-אבו דאבי נפגשה עם צוות Shenkar Design Factory – אסף קרבס, יגאל דוד ואלון רוזנבאום – שם cseu את האפשרות ליצור מיזמים משותפים חדשים, כמו קורס משותף לקידום 17 יעדי הקיימות של האו"ם, פרויקטי גמר בין-תחומיים שיתופיים בין סטודנטים בוגרים משני המוסדות, פיתוח מעבדה משותפת חדשה ועוד.

rnrn

הסטודנטים מאבו דאבי מבקרים בארץ במסגרת קורס במחלקת Interactive Media Arts שעוסק בישראל, טכנולוגיה, חדשנות ואינטראקציה, יחד עם המרצה שלהם פרופסור מיכאל שילה. הסדנה המשותפת היא חלק משיתוף פעולה מתמשך של מרכז כדר עם NYU, שכולל גם התמחויות של סטודנטים מהקמפוסים השונים שלNYU  שנעשות במרכז כדר.

rn", #, #, "

הקבוצה לאינטראקציה במרכז כדר מורכבת מ-25 סטודנטים וסטודנטיות מהמחלקות השונות בשנקר, שיש להם עניין ותשוקה לנושא של אינטראקציה, מנקודת המבט הדיסציפלינרית שלהם, וכן מוטיבציה ויכולות גבוהות.

rnrn

הסטודנטים מוזמנים להצטרף לקבוצה באמצע שנה ב׳, והם לומדים קורס אחד בכל סמסטר במהלך השנים ב׳ ו-ג׳, ומבצעים פרויקט גמר בעל אופי אינטראקטיבי במחלקה שלהם.

rnrn

המיונים לקבוצה הבאה לאינטראקציה יתקיימו לסטודנטים בשנה ב׳ בחודש דצמבר 2022. לפרטים נוספים שלחו מייל לkadarcenter@shenkar.ac.il.

rnrn

צילום: אחיקם בן יוסף

rn"'

בודק...