נחשפו המיזמים המשתתפים באקסלרטור הקיימות של שנקר ו-8200 IMPACT

חדשות ואירועים

נחשפו המיזמים המשתתפים באקסלרטור הקיימות של שנקר ו-8200 IMPACT

במהלך חודש אוגוסט 2022 התקיים אירוע אמצע וחשיפת המיזמים המשתתפים בתכנית ההאצה IMPACT SHENKAR– אקסלרטור משותף לשנקר ו-8200 IMPACT.

תכנית ההאצה IMPACT SHENKAR קמה במטרה לקדם יוזמות חדשניות בשלושה תחומים מובילים:

1. אריזות וכלכלה מעגלית.

2. טכנולוגיה של ערים חכמות.

3. מחזור טקסטיל ואופנה.

התכנית כוללת 9 מפגשים שיתפרסו על פני חודשיים, בהם יחשפו משתתפי התכנית למגוון נושאים בתחום היזמות, ויקדמו את המיזם שלהם משלב הרעיון ועד יצירת POC באמצעות כלים לניתוח עסקי וייזום של פתרונות חדשניים.

ד"ר אביגיל דולב, ראש מרכז רוזן לקיימות: "תכנית האקסלרטור היא פלטפורמה מקצועית רחבה לקהילת שנקר (סטודנטים, מרצים ובוגרים), לפתח ולקדם רעיון יזמי בתחום חברתי סיבבתי, תוך קבלת כלים מקצועיים כיצד להפוך רעיון יזמי טוב למוצר היכול לגייס השקעה עתידית ולעשות את העולם טוב יותר. אנו מתכוונים להמשיך את האקסלרטור "אימפקט שנקר", יחד עם מרכז ACT ו 8200 אימפקט, ולקדם מחזורים נוספים, על מנת להפוך את מרכז רוזן לאבן שואבת של ידע, מחקר ופיתוח חדשנות העוסק בפיתוח בר קיימא על פי 17 העקרונות של האו"ם."

המיזמים שנחשפו הם:

ANDA ACTIVEWEAR | תומר שינדלר, גל ששון, תומר סליגמן, קריסטין אלבז

ייצור בגדי התעמלות אורגניים אופנתיים העשויים מרשתות דיג ממוחזרות. החברה מגובשת ונמצאת בשלבים מתקדמים ובעלת תכנית עסקית, עם מפעל פעיל באינדונזיה.

SmartFridge | ערן צרום, דניאל יוסף

מקרר חכם המזהה את תכולתו ולפיה ממליץ על דרכים ליצירת שגרת אכילה בריאה, צמצום בזבוז מזון והתראות המסייעות בבניית רשימת קניות עדכנית.

Woof | גלי זוהר

אפליקציית מובייל ייעודית לעמותות המסייעות בהצלת כלבים נטושים ובמאמצים הלוגיסטיים הכרוכים בתהליכים אלו.

Detopp | רחל דינזגר, נתי דזינגר, שלי לייפמן

פלטפורמת AI לייצור ועיצוב מוצרים בכמויות סיטונאיות בהתאמה אישית (יצירת תיק מוצר אוטומטי תוך צמצום "בזבוז זמן" במהלך התהליך). בקבוצה כבר עובדים עם מוצר פעיל ולקוחות משלמים.

under(wear) | ליאת גורדנזיק

טכנולוגיה חדשה לייצור תחתוני נשים באיכות גבוהה מ-100% כותנה אורגנית, ללא תפרים.

Fabrica | ניב זוהר לוי, ניב נפתלוביץ'

מכונה ניידת למחזור מוצרי טקסטיל ותפירה לשימוש אישי/ציבורי.

Genesis | אריק ברק, יעל עקיבה, ניר רוזנק, ירון עקיבה

אפליקציה המכילה קולקציית מעצבים וירטואלית, המאפשרת רכישת בגד וירטואלי לצורך שימושים שונים ברשתות החברתיות, מבלי צורך לקנות בגד מוחשי.

את אירוע הסיום של האקסלרטור נקיים ב31.10 – באודיטוריום 2000 בשנקר, בו יוצגו כל המיזמים שסיימו את התוכנית, בפני פאנל מקצועי של נציגי קרנות השקעה ונציגי חברות מובילות בישראל. זו הזדמנות נהדרת להיחשף למיזמים המעניינים, וכן לפגוש את עולם התעשייה המוביל בתחום האימפקט.

צילום: אחיקם בן יוסף

בודק...