חברי Shenkar Members Club התארחו באירוע סינמה גג, שכלל הרצאה וסרט על מעצב העל זאן פול גוטייה

חדשות ואירועים

חברי Shenkar Members Club התארחו באירוע סינמה גג, שכלל הרצאה וסרט על מעצב העל זאן פול גוטייה

'"

בלילה האחרון של אוגוסט, חברי מועדון הידידים הצעירים של שנקר –Shenkar Members Club, הגיעו לאירוע ״סינמה גג״ המסכם את עונת הקיץ. הידידים צפו בסרט ובהרצאה על מעצב העל ז'אן פול גוטייה –ממעצבי האופנה המשפיעים של דורו, שמוכר בזכות סגנונו החדשני, שפרץ במהלך שנות ה-80 עם קולקציות היי-טק וקוטור שלא נראו לפניו. 

rnrn

אירוע ״סינמה גג״ – אשר הוזמן במיוחד עבור הידידים, הוא חלק מסדרת אירועים המתקיימים על גג בניין פרניק בשנקר וכוללים הקרנה חגיגית של סרטים על מעצבי אופנה גדולים ונחשבים מהעולם, בליווי הרצאה של מנחות האירוע – טל אמית וטל נחום.

rnrn

rnrn

Shenkar Members Club הוקם כמסגרת למעורבות פעילה של שוחרי חדשנות, השכלה, הנדסה, טכנולוגיה, עיצוב, אמנות ותרבות המעוניינים בקשר הדוק עם שנקר על מגוון תוכנותיה הייחודיות אשר מחברות קדמה, עיצוב וטכנולוגיה. 

rnrn

ידידי שנקר הצעירים נהנים מתכניה ומפעילויותיה של שנקר כחלק משגרת חייהם, ומוזמניפ לאירועים מיוחדים אשר נוצרו במיוחד עבורם במהלך השנה. הידידים הם חלק מקהילת תומכי שנקר ברחבי העולם, ונהניםמשותפות במעגלים בינלאומיים של שחר חדש לדור הבא.

rnrn

rnrn

ההרשמה לעונת הסתיו של סינמה גג נפתחה והיא פתוחה לקהל הרחב! בואו לצלול אל מאחורי הקלעים של הקולקציות הגדולות של איב סן לורן, ויויאן ווסטווד ועוד. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

rn", #, #'

בודק...