הנדסת תוכנה בשנקר פוגשת מחשוב ענן במשרדי אמזון

חדשות ואירועים

הנדסת תוכנה בשנקר פוגשת מחשוב ענן במשרדי אמזון

כתבה: נוי שבו, שנה ג', הנדסת תוכנה, שנקר

כחלק מהתמחות full stack בלימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה בשנקר, הסטודנטים עוברים קורס מחשוב ענן בהנחיית עמית דונסקי, מומחה בטכנולוגיית ענן במקצועו, פעיל בקהילה הטכנולוגית בארץ, ואיש טכנולוגי בהוויתו.

זו השנה הרביעית שכחלק מהקורס עמית מפתיע את הסטודנטים בשיעור מיוחד המתקיים במשרדי AWS בקומה ה – 28 בבנייני עזריאלי.

בשיעור זה, הסטודנטים לומדים לראשונה על נושא ה-serverless מפי בועז זינימן, Technical Evangelist בחברת Amazon Web Services.

בועז זינימן דואג להסביר לסטודנטים בצורה מעניינת מה זה serverless, מה היתרונות של טכנולוגיה כזו ללא שרת שדורש תחזוקה, ומה כל כך מיוחד בשירות ה Lambda שמספקת AWS – שכן, שירות ה-Lambda מעניק סביבת פיתוח ללא התעסקות בשרת. צריך רק לכתוב קוד, להעלות אותו, ולשלם על זמן הריצה של הקוד.

בשיעור זה הסטודנטים במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר יכלו לגשר בין החומר התיאורטי שנלמד במהלך הקורס לבין הבנה פרקטית של יישום שירותי ה-AWS בשטח, וכיצד שירותים אלו עוזרים לעסקים ולמתכנתים.

בנוסף לכך, כל סטודנט בלימודי הנדסת תוכנה בשנקר בקורס מחשוב ענן מקבל חשבון AWS לשם עשיית מטלות הקורס, מטלות בהן הסטודנטים מרחיבים את הידע שלהם, מתנסים בשירותי AWS השונים ורוכשים הכשרה מעשית.

בסוף השיעור עם בועז זינימן הוא הזמין את כלל הסטודנטים מהתמחות full stack בשנקר להשתתף בכנס של אמזון שיתקיים בתאריך 22 במאי, בתל אביב.

בודק...