הושק בית-הספר החדש להנדסת תעשייה וניהול: "מהלך בעל משמעות רבה והשפעה על שנקר כולה"

חדשות ואירועים

הושק בית-הספר החדש להנדסת תעשייה וניהול: "מהלך בעל משמעות רבה והשפעה על שנקר כולה"

'"

"המהלך שאנחנו מובילים הוא בעל משמעות רבה, ואני מאחלת ומייחלת להמשך צמיחה וגדילה אקדמית, שתעורר חשיבה מאתגרת בשנקר ומחוצה לה": כך פתחה נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, את אירוע השקת בית-הספר החדש להנדסת תעשייה וניהול והוסיפה כי "אנחנו גאים במחלקה שהפכה לבית-הספר ובבוגרים המייצגים אותנו במגוון עיסוקים בזירה הציבורית". 

rnrn

באירוע חגיגי ברוח החנוכה, סיפר דיקן הפקולטה להנדסה ע"ש פרניק, פרופ' שמואל קניג, כי הקמת בית-הספר היא חלק מחזון אסטרטגי כולל, שישפיע על המכללה כולה: "זוהי התשתית האקדמית והסטודנטיאלית של שנקר". הוא הודה לראש המחלקה היוצא, ד"ר אלעד הריסון, ובירך את הדיקן המיועד של בית-הספר, פרופ' אהוד מניפז, על כניסתו לתפקיד המאתגר. 

rnrn

"מהלך בעל משמעות רבה": פרופ' יולי תמיר ופרופ' שמואל קניג (צילו: אחיקם בן-יוסף)

rnrn

פרופ' מניפז הביע את התרגשותו וגאוותו מהמעמד והצהיר כי "החזון של בית-הספר הוא להיות המועדף בתחומו בארץ, בדגש על סגל מצטיין ובעל ניסיון עשיר בהוראה, במחקר ובעשייה, תוכניות לימוד חדשניות ועדכניות וסטודנטים בעלי מוטיבציה ויכולות גבוהות".

rnrn

במהלך דבריו, סקר פרופ' מניפז את האתגרים עמם מתמודדת הכלכלה והחברה הישראלית ואמר כי "אני מאמין שבית-הספר שלנו – על הסגל והסטודנטים שבו – יוכל להתמודד עם הנושאים הללו. זאת תהיה התרומה שלנו לארץ ואולי גם לעולם". 

rnrn

rnrn

במסגרת האירוע, הציג ד"ר ניר פרל – חבר סגל בית-הספר להנדסת תעשייה וניהול – מחקר בינלאומי אותו הוא מוביל עם עמיתים מבית-הספר לניהול של קופנהגן העוסק במימון המונים ו-Big Data. ד"ר מל רוזנברג, יועץ הנשיאה לענייני סטודנטים, אירח את אחיו – ד"ר דיויד רוזנברג, ששימש ככלכלן בכיר בחברת Merrill Lynch – ושוחח עמו על סודות ההצלחה בזירה הבינלאומית. 

rn", #, #'

בודק...